{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Hvad er der mere at lære? Jordtræning.. {{forumTopicSubject}}

Godaften HG:)

Jeg opretter denne tråd, fordi jeg på nuværende tidpunkt, simpelthen for første gang, står og mangler inspiration til mit horsemanship(jordtrænings) arbejde. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal lave med min pony længere.

Jeg syntes hun kan mange sjove, dejlige ting, og jeg ville egenlig godt igang med noget lidt større.

Hun syntes vist det er sjovt, at lære nye tricks, og det vil jeg også gerne, men syntes ikke rigtig der er flere at lære hende, og over stejle, ligge, og alt det vilde:p

Hun kan:

Smile, gabe, løfte ben, ryste, holde pisk, tage hjelmen af, give highfive, kysse, lægge hoved på skulder, til tider neje, sparke og skubbe til bold, og muligvis mere jeg ikke kan komme i tanke om:3

Og ud over det, har hun lært at ride i rebgrime, cordeo og lidt helt uden. Det er hun også sød til. Ellers kan hun lave de basale ting, som bak, stop, forparts og bagpartvending, og alt det der. Ellers har vi leget med bomme, paraplyer, presenninger, kegler, hatte, og 'longeret' en del(hvilket det jo ikke kaldes i rebgrime).

Syntes bare at vi har lært tingene nu .. Vi trænger virkelig til noget inspiration, og nye øvelser, sjove, måske lidt farlige ting vi kan lege med, nye tricks, og bare nyt ..

Lysten til jordtræningen er der, men jeg har bare ikke gjordt ret meget i det de sidste måneder, fordi jeg syntes det bliver kedeligt at træne de samme ting, gang på gang.

Kom med hvad i har lyst til af ideer, og inspiration!

//Dreamteam



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der mere at lære? Jordtræning..
Kommentér på:
Hvad er der mere at lære? Jordtræning..

Annonce