{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesten i fremtiden?
  • #1   12. nov 2013 Tror i fremtiden at hesten vil blive brugt som i dag. Dog tror jeg at bidløs og fri dressur vinder mere indpas og de vil få deres egen discipliner. Tror omgangen med hestene bliver mere på deres præmisser. Avlen går jo mod finere byggede heste, med et mere tændt temperament. Dette er jeg nervøs for, både pga holdbarhed og at mennesker her i dk generelt bliver større og tungere. Desuden er jeg nervøs for visse raceres ridelighed når de bliver gjort mere arbejdsvillige og tændte.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   12. nov 2013

Mange i hesteverdenen er ved at være så egoistiske at de med glæde avler på en hingst med bevidste fejl, som endda kan være arvelige!

Ud over det, er de kårede hingste mere og mere unaturlige, og deres gang bliver mere og mere anatomisk forkert, så jeg ser egentligt kun modgang.

Havde man holdt ved den naturlige hest - som f.eks uffe korshøjgaard, der var robust, og alligevel elegant, havde fremtiden set helt anderledes ud.

• #3   12. nov 2013 tror hesten i fremtiden vil blive bedre til at bære en rytter. Og at hms og groundwork vil være en naturlig del af det at være rytter. Tror dog der vil gå lang tid før at bidløs vil overtage.

Kommentér på:
Hesten i fremtiden?

Annonce