Bokssur hest {{forumTopicSubject}}
Gud hvor syntes jeg altså det er fustrerende, at have en SÅ bokssur pony, som min den gamle hoppe.
Kan bruge rigtig lang tid, på bare at stå ude i stalden, og iagttage hende, se hvordan hun lægger ører, og kan svinge hovedet mod mig, bare fordi jeg står i vinduet og kigger. Ja hun kan sågar finde på at vise bisser og i enkelte tilfælde snappe ud.
Syntes virkelig det er så trist, for man har bare lyst til at vide hvorfor, ja hvorfor hun er så enormt trist/sur når hun har ''besøg'' i boksen.
På staldgangen ELSKER hun opmærksomheden, og kan slet ikke få nok af nusseri og opmærksomhed, men boksen.. -ja det er godt nok HENDES rum, og kun hendes
Nu har jeg kendt hendes dejlige væsen i snart 11 år, og har self. bare accepteret at sådan er hun (det skal også siges hun er købt ved hestehandler, har været kastebold samt rideskolepony). Så ja, har det helt fint med at hun bare ikke gider at have mennesker i hendes boks, men ja. Hvor kan det dog stadig være øv, når man bare gerne vil stå og snakke og gøre hende glad
Andre med boks sure heste? Og har i bare valgt at acceptere det :-)?
mar 2013
Følger: 11 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 611
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hun skulle ikke tilfældigvis stå i en stald med mere end et par heste i?
Har en hest der ser super sur ud i boks og ikke gider nusse, men hun bider ikke og truer ikke - ser bare sur ud :o)
Blogger
Følger: 228 Følgere: 1403 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.583
Løsningen = Løsdrift, og jeg har nu en meget glad og afbalanceret pony
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.596
maj 2010
Følger: 52 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 82 Svar: 636
Søg på Fjerntelepati v/ Marie Pedersen på facebook
Jeg har selv fået nogle rigtig gode og brugbare svar ud af det til to af mine heste.
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.467
Da hun (dengang jeg var yngre og red stævner på hende) stod opstaldet på rideskole, der var hun helt umulig, og snappede ud efter alle der gik forbi, men nu står hun i vores stald med 2 andre heste
jul 2005
er sikker på at løsdrift ikke er en løsning
Jeanne
Ja er godt klar over, at hun har en grund til at være skide sur
jul 2005
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.705
Hun elsker at være helt alene i stalden, bare med os mennesker, mærkeligt nok, der står kun 2 andre heste i vores stald..
Jeg har valgt bare at acceptere det, men jeg kunne så godt tænke mig at få en til at fjerntelepatere med hende! Det er bare lige at få taget sig sammen til at betale de sølle par hundrede det koster
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.902
Jeg holdt helt op med at snakke med hende igennem boksvinduet og bed folk i stalden lade hende være og ikke stå ig gjo på hende, for hu kunne virkelig ikke lide det.
så snart jeg åbnede boksdøren på at tage hende ud, var der intet problem, så kunne man lat.. men man skulle ikke stikke armen ind til hende..
Bokssur hest