{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Det får da næsten en til at give op - SUK! {{forumTopicSubject}}

Jeg er en af de mange fortvivlede hestekøbere lige pt... Det er åbenbart ikke meningen at jeg skal have ny hest åbenbart. Vi har ringet til uendelige. De fleste tager slet ikke deres telefon, selvom man prøver forskellige dage, forskellige numre og forskellige tidspunkter (Vil de ikke sælge deres hest?). Eller også får man nogle løgne smidt i hovedet og ender med at ringe til personen "Som aldrig har haft noget med den hest at gøre". Jamen okay så, det dropper jeg da bare. Eller også er de skadede. Den eneste som jeg sådan for alvor kunne lide, og virkelig kunne forestille mig selv have, tog rent faktisk telefonen. Ja, wow. Men så havde den en skade. Suk.

Andre end mig der står som køber og er virkelig fortvivlet? smiley Vil bare gerne snart have hestEN, men det er bare svært når man aldrig kan få fat på de personen der har hestene tilsalg så man i det mindste kan komme ud og hilse på hesten. Øv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det får da næsten en til at give op - SUK!
  • #1   15. nov 2013 tænker det samme, jeg er selv ved at finde pony, og det er bare så træls når de ikke gider at tage telefonen! smiley

• #2   15. nov 2013 Hvad leder du efter? smiley Kan da lige holde øjne og ører åbne så.

• #3   15. nov 2013 Hvad leder du efter, kender da nogen som har nogle til salg.
    Hilsen katja

• #5   15. nov 2013 Sommetider kan det være en fordel at have en ''søger'' annonce. Dem der kontakter dig, må jo ihvertfald være interesserede i at sælge deres hest så.

• #6   15. nov 2013 syntes det er noget underligt noget at folk ikke tager deres telefon :S ligger du en besked med nr så de har mulighed for at ringe tilbage?

jeg har faktisk kun prøvet det med useriøse købere.. f.eks solgte jeg en pony til en, ponyen var 148, og ihvertfald ikke mindre smiley køber (14årig pige) og hendes onkel er så at prøve ponyen, og det går super fint. de spørger om jeg er sikker på højden, hvor jeg svarer at hvis den er noget, så er den højere smiley Pigen er meget høj, men skal kun bruge den på hyggeplan, og til at få opbygget noget selvtillid fordi hun har haft nogle dårlige oplevelser.

de tager hjem og tænker over det, og ringer om aftenen at de vil gerne købe ponyen. vi laver lange kontrakter, og vi bliver enig om at jeg skal aflevere den som en del af prisen, selvom det er et godt stykke væk.

Dagen efter hun har fået ponyen derop ringer pigen og siger at hun gerne vil levere den tilbage fordi den er for LILLE til hende. jeg siger at det syntes jeg egentlig er noget pjat, da de både har set billeder og video, selv prøvet at stå ved siden af og ride hesten. Men bliver enig med mig selv om at jeg henter den, da hun jo så nok alligevel ikke er et godt hjem til ponyen. jeg siger dog til hende at hun ikke får aålle penge tilbage for hesten da jeg så vil have noget for at kører vejen hele to gange (også egentlig uden grund)

Derefter ringer hendes opstalder til mig og skælder mig fuldstændig vanvittig ud, at jeg altså havde et vis ansvar da jeg solgte hesten, og at jeg da skulle sige til pigen når hun var så stor at det var dyremishandling at sætte hende på ryggen af den (pigen vejede 65 kg, og ponyen var godt nok 148, men blandig af DV og fjordhest)

så det endte med vi var oppe og hente ponyen et par dage efter vi havde leveret den, rigtig træls! har aldrig oplevet noget så useriøst, og pigen var rigtig ked af at skulle af med ponyen da hun allerede var glad for den, men turde ikke andet end at lytte til opstalder

• #7   15. nov 2013 Ja jeg smider altid en besked på telefonsvaren, og oplyser mit nr. smiley Kun én har ringet tilbage, og han havde ingen heste tilsalg ...

• #8   15. nov 2013 Jeg synes også, jeg løb ind i en masse forindringer, da jeg ledte efter hest sidste år. Men pludselig var Sussie der - og jeg er SÅ glad for hende smiley Så hold humøret oppe - pludselig står den der - hestEN smiley

• #9   15. nov 2013 Jeg har ikke rigtig tænkt over at lave en søgeannonce. Hesten jeg leder efter er oppe i de lidt højere prisklasser, og der tænker jeg at ejerne af hesten ikke kigger søgeannoncer smiley

• #10   15. nov 2013 hvis det er oppe i de prisklasser syntes jeg da det er endnu mere underligt at folk ikke ringer tilbage smiley

• #13   15. nov 2013 Uha den har jeg også været på den der
    Ringede til en som bor i nærhed kl 17 en Fredag der hade hun ikke tid til at snakke om hendes heste. Hun ville have jeg skulle ringe kl 20 igen
    Det gjorde jeg så og hvad så var hun ude og spise og kom til at koble mig fra da hun hørte hvad jeg ville Jo JO lyst til at sælge er stor der

En anden kunne ikke finde tid til at vi kunne komme og se hesten
    Det værste syns jeg var de fleste lyver om deres hestes kunnen om alt str. - alder - ridelighed og lin

Ha ha der var da også hende som hade en fjordhest som jeg ville se og prøve den var 6 år og den eneste dag hun var ved hesten var den dag hun skulle have 20 min undervisning , men mente ikke den kunne holde til jeg skulle prøve den bagefter
    Det er meget svært at bedømme en hest som jeg hade tænkt der skulle gå en LC -LB distance hvis ikke den kunne gå mere end 20 min af gangen
    Jeg var ved at få pip
    Jeg forstå sandelig dig TS

VH
    Annette

• #14   15. nov 2013 Ja det er ekstremt mærkeligt, og møg irriterende når de ikke tager telefonen smiley

• #15   15. nov 2013 Det kan godt være at de ''ikke rigtig gør det'', men hvad nu hvis dem der har hesten, rent faktisk gør det?

det skader da ikke at forsøge.

• #16   15. nov 2013 Det kan du have ret i smiley Har lavet en, og så håber jeg da der er noget. smiley

• #17   15. nov 2013 Kig på Stillebækkens heste, eller Strandgården (Strandgaarden?)

• #18   15. nov 2013 Op med humøret Sofie! Du skal nok finde en på tidspunkt hvor i passer perfekt sammen!

• #19   15. nov 2013 Men du skal vel også bruge den i dressur kunne jeg forstille mig smiley

• #20   15. nov 2013 Hvad hest søger du? Der er millioner af heste tilsalg på ridehesten for ingen penge og flere har stået tilsalg i over et år smiley da jeg kiggede heste sidste år var der virkelig mange tilsalg og de kastede næsten alle mulige heste efter mig smiley

Lav ikke en søge annonce du får så mange useriøse henvendelser og fra folk som tror man gider have deres "talent løse" hest når man rent faktisk søger rutineret konkurrence hest... smiley

• #21   15. nov 2013 Haha, jeg skal ingen pony have smiley

• #22   15. nov 2013 Tro mig, ridehesten, hestenettet og everhorse er gloet tyndt smiley

• #23   15. nov 2013 Synes ellers der er mange fine tilsalg også hos de forskellige salgsstalde til ingen penge.. smiley

• #24   15. nov 2013 Du er bestemt ikke alene!
    Jeg føler også uheldet er med mig. Fandt hesten og ville købe den selvom den havde sommereksem, men det virkede virkelig til, sælger ikke ville sælge, og hun gjorde det virkelig besværligt for mig, så jeg måtte sige nej.
    Nu har jeg fundet HESTEN og mener virkelig HESTEN, men hun har forkert benstilling og halt ved højre for- og bagben ved bøjeprøve. Så jeg er virkelig også frustreret pt smiley

• #25   15. nov 2013 Har du kigget på DBA og HN? smiley

• #26   15. nov 2013 Ja der er en del fine. Men de står bare 500 km væk. Og så skulle jeg have været hele vejen igennem jylland og prøve heste denne weekend, og jeg har ringet på mange heste, og kun én fik jeg aftale med. Men det er bare langt at tage for én hest...

• #27   15. nov 2013 Jeg kan se på din profil, at du er 16 år. Kunne det måske være, at sælgerne ikke tage det alvorligt, når det er dig der ringer pga. af din ælder, især når du søger en hest i lidt højere prisklassen? Der er desværre omvendt også mange hestesælger, som støder på køber, som ikke holder deres aftale. Det er ikke imod dig, bare et spørgsmål.

• #28   15. nov 2013 De kan jo ikke vide det er en på 16 år der ringer, når de ikke tager telefonen?

• #29   15. nov 2013 Jeg leder efter ny hest i øjeblikket og skrev en købsannonce på Hestenettet: Jeg har fået et hav af henvendelser, de fleste af dem relevante. Skal have en hest handelsundersøgt på tirsdag, og den var ikke annonceret nogen steder. Ved selvfølgelig ikke hvor dit budget ligger, men jeg har fået henvendelser om heste op i 80-90.000 kr's klassen

Kommentér på:
Det får da næsten en til at give op - SUK!

Annonce