{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.300 visninger | Oprettet:

Ridebukser under graviditeten {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet gravid, og er allerede på vej ud af mine ridebukser smiley De kan stadig knappes eftersom jeg kun er i uge 11-12, men kan fornemme det snart ikke er muligt.

Er der nogen af jer, der har erfaring med graviditetsridebukser. Kan se Montar laver et par, som ser ret smarte ud, men jeg overvejer også at få syet elastik i siden på et par af mine gamle ridebukser, for det er forhåbentlig billigere smiley

Ved I hvad prisen ved en skrædder er at få syet sådanne elastikker i?

Derudover er det også ved at være vinter, og vi har jo ikke ridehal:( det betyder det er ret koldt at ride om aftenen. Kan I anbefale nogle Thermoridebukser eller lignende, som evt. kan udvides i livet? Jeg er heldigvis ikke "stor" henover vinteren, men der skal jo stadig være plads smiley

Håber I kan hjælpe. smiley I er velkommen til at give mig besked, hvis I har nogle thermobukser eller lignende til salg.

Ser frem til at modtage jeres råd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridebukser under graviditeten
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   25. nov 2013 Du kan få en elastik/bælte ting - til at sætte ved lynlåsen i dine ridebukser, sådan så du ikke behøver lukke dem, men at de samtidig ikke falder af smiley
    - en bukse forlænger smiley

Hehe, jeg kan stadig passe mine ridebukser, eller dvs. Mangler 15 cm i at kunne lyne dem, og jeg er 31 iger henne smiley

• #3   25. nov 2013 Hvor har du købt den bukseforlænger?

Finder lige ud af om jeg kender en, der kan sy elastik i smiley

• #4   25. nov 2013 Jeg voksede ud af mine i uge 9. Er i uge 16 i morgen.

Jeg har købt nogle graviditets ridebukser over en netbutik. Den har adresse på sjælland. Jeg søgte på google, og der kom et link fra HN, hvor en anden bruger havde linket til butikken.

Jeg kan passe mine andre ridebukser, hvis jeg lader være med at knappe og lyne. Men det ser bare ikke særligt fikst ud.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   25. nov 2013 Ts: har ikke selv købt den, har ikke redet hele min graviditet smiley

Fandt den bare på google

• #6   25. nov 2013 Jeg fik syet en kile i begge sider af et par billige ridebukser og så blev der syet sådan en elastik i som der er i alt børnetøj...
    Jeg brugte dem dog ikke så meget, da de faktisk var lidt for store, så det var først til sidst jeg have behov for at skifte de alm. ud med de tilpassede.

• #7   25. nov 2013 Jeg har i øvrigt også kun et par alm. bukser tilbage, jeg kan passe.

Og de fleste trøjer, bluser og toppe, er jeg ved at gå til af i irritation. De glider op om maven og ender i en klump under mine boobies. Så træls.

Så nu har jeg fundet en masse kasserede frem, om er fra dengang det var moderne med toppe olign. der var syet lidt ud om maven.

Kommentér på:
Ridebukser under graviditeten

Annonce