Ridebukser under graviditeten {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet gravid, og er allerede på vej ud af mine ridebukser
De kan stadig knappes eftersom jeg kun er i uge 11-12, men kan fornemme det snart ikke er muligt.
Er der nogen af jer, der har erfaring med graviditetsridebukser. Kan se Montar laver et par, som ser ret smarte ud, men jeg overvejer også at få syet elastik i siden på et par af mine gamle ridebukser, for det er forhåbentlig billigere
Ved I hvad prisen ved en skrædder er at få syet sådanne elastikker i?
Derudover er det også ved at være vinter, og vi har jo ikke ridehal:( det betyder det er ret koldt at ride om aftenen. Kan I anbefale nogle Thermoridebukser eller lignende, som evt. kan udvides i livet? Jeg er heldigvis ikke "stor" henover vinteren, men der skal jo stadig være plads
Håber I kan hjælpe.
I er velkommen til at give mig besked, hvis I har nogle thermobukser eller lignende til salg.
Ser frem til at modtage jeres råd.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
- en bukse forlænger
Hehe, jeg kan stadig passe mine ridebukser, eller dvs. Mangler 15 cm i at kunne lyne dem, og jeg er 31 iger henne
apr 2010
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 26
Finder lige ud af om jeg kender en, der kan sy elastik i
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.356
Jeg har købt nogle graviditets ridebukser over en netbutik. Den har adresse på sjælland. Jeg søgte på google, og der kom et link fra HN, hvor en anden bruger havde linket til butikken.
Jeg kan passe mine andre ridebukser, hvis jeg lader være med at knappe og lyne. Men det ser bare ikke særligt fikst ud.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
Fandt den bare på google
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 9 Heste: 12 Emner: 19 Svar: 815
Jeg brugte dem dog ikke så meget, da de faktisk var lidt for store, så det var først til sidst jeg have behov for at skifte de alm. ud med de tilpassede.
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.356
Og de fleste trøjer, bluser og toppe, er jeg ved at gå til af i irritation. De glider op om maven og ender i en klump under mine boobies. Så træls.
Så nu har jeg fundet en masse kasserede frem, om er fra dengang det var moderne med toppe olign. der var syet lidt ud om maven.
Ridebukser under graviditeten