{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er mine priser for høje?
  • #1   16. dec 2013 Synes det en fair pris! smiley

• #2   16. dec 2013 tak smiley men så forstår jeg ikke hvorfor der ikke har været nogle henvendelser smiley

• #3   16. dec 2013 Umiddelbart ja så ligger du nok i overkanten. Jeg har en der er halvsøster til din hoppes far og til sammenligning så gav jeg intet. Der er ikke salg i nogen heste medmindre man vil sælge langt under pris og næsten forære væk.
    Så du skal nok have en del tålmodighed.

• #4   16. dec 2013 De rigtige køber har bare ikke set din annonce endnu. smiley

Det min mening!

• #5   16. dec 2013 du skal nok ikke se så meget på værdien af dine heste, men mere om det er en hurtig handel eller højeste pris du vil have.
    Dine priser ser umildbare fine ud, men salg af hestene lige nu, især om vinteren tager lang tid, med mindre man er villig til at gå betydeligt ned i pris for at få dem solgt hurtigere

• #6   16. dec 2013 altså jeg har haft den til salg i lige omkring 3 måneder, jeg ved ikke om det er lang eller kort tid, men jeg tænker bare at den ene hoppe har termin i april, så jeg har lidt travlt hvis hun skal væk inden den gyldende regl om 3 måneder før foling....

jeg er ikke ude på højeste pris, og vil gerne finde det bedste hjem, men synes det er svært smiley

• #7   16. dec 2013 reikke>> nu kender jeg lidt til mia maja, og hun lider af forfangenhed bl.a. hvilket ingen af mine gør smiley samtidig med det er mine kåret og ifolet med kvalitets hingste...

• #8   16. dec 2013 Priserne har jeg ingen forstand på..
    Men sådan gennerelt kan man få de små ponyer (dygtige som rå, kåret som ukåret, stamtavle som blanding osv) smidt i hovedet, eller i hvert fald under 5000kr..
    udover det så er der det med føl i maven, der er en del udgifter forbundet med det os.. og selve føllet koster jo også hvis man ønsker det med..

De 2 ting tror jeg er det der gør at du ikke har hendvendelser, for fine det er de bestemt

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #9   16. dec 2013 Vil have solgt hurtigt så sæt prisen ned. Jeg tænker lidt at jo længere tid de er til salg jo flere udgifter. Nu ved jeg ikke hvad du bruger på dem pr måned. Men hvis du bruger bare 1000 kr, så bliver det jo hurtigt til 6000 kr på et halvt år.

• #10   16. dec 2013 Maria>> priserne på miniature ligger i ca det prisleje for den eupæriske miniature AMHA ligger gerne i 20.000 + prisklassen smiley og ja der er udgifter forbundet med føl, men som jeg skriver kan man købe uden og der kan laves aftale omkring føllene smiley

Karina>> så mange penge bruger jeg heldigvis ikke smiley men jeg vil rigtig gerne have dem solgt, så jeg ikke lige pludselig står med egen baby og venter to føl...

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #11   16. dec 2013 Gudskelov. Jeg bruger omkring 4000 kr om måneden på min. Står et dyrt sted. Så hvis min skulle sælges hurtigt ville jeg nok overveje prisen, for på tre md er det jo hurtigt 12.000 kr smiley

• #12   16. dec 2013 Os derfor jeg ikke vil kommentere priserne for tænkte nok de var høje smiley
    Men i danmark synes jeg bar ikke markedet er så stort for de små ponyer fordi folk bar vil ride..

Håber du finder en god ejer smiley

• #13   16. dec 2013 Den str er ikke særlig nemme og sælge da det begrænser hvad de kan bruges til. Man kan ikke se i annoncen den enes fulde kateketer og den anden er jah ikke særlig godt kåret.
    Så sys prisen er ret dyr så jah. Der er ikke det helt storer marked for dem.

Og for folk som har Welsh og evt avler Welsh har de ikke den storer interesse så det skal være i dem som interesser sig for miniature og de lidt større så jah det ikke det helt store marked for det.

• #16   17. jan 2014
    Ja - det er svært at sælge miniature og shetlændere til mere end 5000 kr med mindre man sælger dem til avlere.

"normale" hobby folk der bare skal bruge en børnepony eller hyggepony vil ikke give 20.000 kr eller der over for en miniature eller shetlænder - selvom jeg godt ved at de nogen steder går for det.
    Men så er HG ikke stedet og smide annonce op.

Folk kan sagtens sælge - de skal bare ikke tro at hesten skider guld æg, som før økonomien gik ned af. Så derfor er 11.000 meget for en miniature med mindre du sælger den til en mini avler også skal du ikke annoncere på HG.

Kommentér på:
er mine priser for høje?

Annonce