{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Priser på mine heste. {{forumTopicSubject}}

Hvad mener I mine heste er værd?

Den ene er kåret DS hoppe fra 2000 e. BH Romancier/Racing Ace xx. Super godt gående. Har haft et føl i 2008, der forventes meget af. Er nu højgrægtig med BH Dexter e. BH Don Schufro/BH Cavan.

Den anden er også kåret DS. Fra 2002 e. Bernstein/Cannon Row xx. Godt gående. Er højdrægtig med Tailormade Temptation. Det er hendes første føl.

Både pris for hoppe med føl og hoppe og føl hver for sig.

Og sidst, men ikke mindst en 3-års dressurvallak (under tilridning) e. BH Leredo/BH Romancier. Super godt gående. Elastisk og svævende. Godt temperament, dog lidt vågen. (Han er jo også kun 3 år?

Alle er passet med alt og har rødt pas med medicinsider og det hele. Ikke noget mangler der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser på mine heste.
  • #1   27. maj 2011 de to DS hopper ca. 15.000 kr, hvis de er redet... der er jo en grund til at de er i DS og ikke DH

  • #2   27. maj 2011 nu har jeg set dem alle i dine videoer..


    ca. 15.000 for de ds hopper og 20 for vallaken.


  • #4   27. maj 2011 Han er 1,60 nu, men er stadig høj bagtil. (Målte ham i forgårs)
    Røntgen ved jeg ikke på ham.
    Hvad mener I føllenes værdi er?
    Føl 1: Temptation/Bernstein og Føl 2: BH Dexter/BH Romancier.


  • #6   27. maj 2011 det er svært at sige hvad føllenes værdi er, men jeg har en bekendt der købte en DH hoppe i fol for 15.000 kr, så de ligger altså lavt også lige fortiden..

    Jeg synes den pris du har sat på dem er overpriser.. Synes ikke nogen af dem har de vilde gangarter.. vallakken har en ok trav, men mangler luft under sig og er flad i galoppen.
    DS-hopperne vil jeg vurdere til middel gangarter.


  • #7   27. maj 2011 Vil gerne have jers bud på pris af hoppe med føl og pris hver for sig - altså pris på hoppe og pris på føl.

  • #8   27. maj 2011 Den der hedder Shakira er ok gående, Rosa er noget bedre i traven end Shakira er og Lewall (vallakken) er bedre gående end Rosa. Rent gangartsmæssigt kan I jo kun vurdere udfra hvad I ser på videoen, men kan sige, at især Lewall er så meget bedre gående IRL... Han kan virkelig spadsere!

  • #9   27. maj 2011 Ved godt mine priser er lidt høje. Synes at mange af de fine heste, der sælges for meget billige penge, er sat for lavt. Ved godt at markedet er totalt dødt pt, men alligevel...
    Jeg kender mine heste, ved hvordan de går, kender deres temperament og der kapaciteter...


  • #11   27. maj 2011 men det gør andre ikke..

    prisen på hesten er ikke højere end den de bliver solgt til som man siger..
    det kommer også an på hvor hurtigt man skal af med dem og hvor tålmodig man har..

    Men du får ikke 50.000 kr for vallakken, det er meget dyrt synes jeg og det vil jeg ikke mene at han er værd.


  • #12   27. maj 2011 Prisen er også til, at handle med og der står BYD ved alle tre heste.
    Har ikke voldsomt travlt med, at komme af med dem.
    Prøv evt at kig videoen af Rosa. Klippet hedder Rosa Østerlund sommeren 2007.


  • #13   27. maj 2011 der er hun ok gående, men jeg tror stadig ikke at du får meget mere end 15.000 kr, når hun er ude af træning og ikke er i DH

  • #14   27. maj 2011 Havde hende til 18.000 kr inden jeg fandt ud af, at hun var drægtig. Fik at vide af en, der har haft salgsstald før, at hun i hvert fald ikke måtte sælges billigere.

  • #15   27. maj 2011 Ja har tjekket markedet. Og det svinger helt vildt. Både med avlshopper, 3-års og alm rideheste.

  • #16   27. maj 2011 det jo bare en hest, skidt med prisen bare de får det godt hos de nye ejer, derfor siger jeg ikke under 10.000 ihvertfald, men måske omkring de 20.000. Men kan ikke se hvorfor prisen er så vigtig bare de kommer til et godt hjem (:

  • #17   27. maj 2011 Det er super vigtigt for mig, at de får det rette hjem, men vil da ikke tabe en formue på dem jeg har avlet.

  • #18   27. maj 2011 Synes godt nok det er dyrt for din 3-års. hvordan ved du det vil være en kommende dressurstjerne når han ikke er redet? smiley

  • #19   27. maj 2011 hold da op trådstarter, det er dælme nogle dyre heste du har dig der.

    DS hopperne ligger vel på 15.000 uden føl pr. stk og måske 20.000 med føl pr. stk. Deres føl vil du heller ikke få meget for, hvis de sælges for sig selv.

    Og den der 3'års vallak for du aldrig 50.000 for - max 20.000. Den er jo lille!

    Der er jo en grund til at hopperne er DS og ikke DH. Og at de så ikke har et R, gør det ikke bedre. Og ser man på det ene billede af din DS, forstår man altså godt at den er DS.

    Det er altså ikke guld du har i stalden og du får aldrig det for dem du forlanger.

    Og hvis man ikke vil tabe på sin avl, skal man altså avle på noget som er tilstrækkeligt godt. Og gør man ikke det, taber man på sin avl. Og det kommer du til.



Kommentér på:
Priser på mine heste.

Annonce