{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg håber virkelig at i kan se en form for løsning på mit problem.
Jeg ville meget gerne se min tidligere part igen.
Jeg havde ham som part på en rideskole som jeg var komplet uenig med hvad angår hestehold hestene fik ikke nok at spise og hestene blev ikke skoet ordentligt.
Jeg skrev til ejer i september her på hg og der sagde hun at jeg da gerne måtte komme og besøge ham, men at hun skulle finde et tidspunkt.
Jeg skrev igen i November og tror hun har set den der er i hvert fald tegnet af et åbnet brev ved siden af beskeden. Hun har bare ikke svaret mig.
Jeg holder virkelig af ham (min tidligere part) og har et brændende ønske om at se ham igen. Han er en fantastisk hest som jeg virkelig faldt for og holdt af og det gør jeg stadig selvom det er lang tid siden vi sidst sås. Jeg savner ham utrolig meget, hvad gør jeg dog?

Hilsen Cecilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør jeg?
  • #2   20. dec 2013 hvis den står på en rideskole kan du så ikke bare tage der ud og kigge

  • #3   20. dec 2013 janni var lidt hurtigere end mig smiley

  • #4   20. dec 2013 Den står ikke på rideskolen mere, men står her et sted på vestsjælland han er derudover også blevet pensionshest:(

  • #6   20. dec 2013 Jeg vil prøve, men jeg vil jo heller ikke være som en eller anden irriterende person;)


  • #9   20. dec 2013 A S jeg ved bare ikke hvordan dælen jeg finder ham. Det er meget svært har dog fået at vide at han står hos ejerens mors veninde. Det er noget bøvl for jeg kender jo ikke andre veje at finde ud af hvor det er end gennem ejeren da jeg hverken ved hvem moren eller morens veninde er.:(
    Og god jul til dig også.:)
    Janni det er slf. rigtigt;) jeg håber virkelig på at hun svarer og at jeg kan se ham!:)


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #10   20. dec 2013 Hestens ejer er nok ikke interesseret i at du kommer og besøger hesten, hvilket du bør respektere, og derfor droppe tanken om at se den.

    Havde ejer været interesseret havde i for længst haft en aftale smiley

    Sådan er det desværre når heste skifter ejer


  • #11   20. dec 2013 Der er ikke tale om et ejerskifte. Britham var sendt på rideskole som rideskolehest af selv samme ejer. bare en lille information;)
    Men det kunne være rart at hun direkte sagde at "Jeg ønsker ikke at du kommer ud og ser (navn)." Jeg føler at jeg står uden svar;)
    Derudover er hun selv i kbh og hesten er jo placeret her på vestsjælland.
    Jeg håber virkelig at hun har intensioner om at give mig et svar, hvadenten det er et negativt eller positivt svar;)


  • #12   21. dec 2013 Mon ikke bare der travlt. Jeg har ingen tid til hesten i forvejen, så at skulle sætte tid af for at tidligere parter ønsker at se hesten... Ikke fordi de ikke må, siger bare. Jeg gerne også selv ville nå det. Evt skriv om du måske kunne tage ud bare med en gulerod evt. En af juledagene? Bare. Og give et kram og hilse på hesten. Uden ejeren absolut behøvede sætte tid af. Hvis hun er ophængt. Kan være svært at nå det hele smiley

  • #13   21. dec 2013 Ja det kan det absolut være:)
    Det var sådan set også det jeg havde tænkt på:)
    Og så tænker jeg da også at morens veninde må være god nok til at se efter mig hvis det endelig var at de gerne ville have mig under opsyn;)


Kommentér på:
Hvad gør jeg?

Annonce