{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Permanente krøller? :-)
  • #1   7. jan 2014 Min veninde farvede sit hår 2 måneder efter krøllerne, også gik de stort set ud..
    Tror dog din frisør kan svare på dine spørgsmål smiley


  • #3   7. jan 2014 Det kommer meget an på hvad for noget hår du har! Jeg har stadig lidt krøller, ½ år efter, mens min mor i sine unge dage, skulle permanente det hver måned. Det vigtigste er at når du har været i bad, at du så krøller dit hår op igen med håndklædet smiley Og dit hår bliver ødelagt, så er du forberedt smiley

  • #4   7. jan 2014 jeg har tykt hår og det når midten af ryggen ca. smiley

  • #5   7. jan 2014 Jeg har langt almindeligt tykkelse hår, ca. noget ligne det hende Jeanette fra Paradise har, sådan et stort hår når jeg gør noget ud af det, når lige meget ; )

    Men jeg fik også ad vide at mit hår ville blive ødelagt af det, så mit frisør fraråde mig på det kraftigste at gøre det, med det flotte lange hår jeg har/havde. Min drøm var nemlig også krøller, som gav fylde altid smiley

    Har hørt man ikke bør farve håret når man vil have permanente krøller. smiley


  • #6   7. jan 2014 Det kommer an på hvordan dit hår reagerer på det.
    Jeg skulle forsøge 3 gange før krøllerne faktisk holdt nogenlunde for mig. De to første gange jeg prøvede det, gik krøllerne ud så snart mit hår blev tørt efter jeg havde vasket det. Det er rigtig dumt at bruge ridehjelm de første par uger i hvert fald, og jeg måtte heller ikke sætte mit hår op i hestehaler osv. de første par uger.
    Men spørg din frisør til råds smiley


  • #7   7. jan 2014 Jeg har haft permanentkrøller. De gik ikke væk før de var groet ud, uanset hvad jeg gjorde. En periode glattede jeg det meget, men når der kom vand på, puf! Krøller. smiley

  • #8   7. jan 2014 Det smadre dit hår fuldstændingt og du vil blive ked af det. Har selv tykt hår og det var gået helt ud efter 3 dage.. og nej du får ikke proptrækker krøller men mere som fald...

  • #9   7. jan 2014 Så der mig som har ægte smiley Hmm

    Min veninde havde det, det gik stille og rolig ud, men hendes hår var fuldstændig ødelagt bagefter.. smiley


  • #10   7. jan 2014 Jeg har ret langt hår der er fuldstændigt glat naturligt. Jeg fik mit permanentet og det sad i i omkring 1 år efter. Altså indtil at det var groet et godt stykke ud. Jeg gjorde intet for at holde dem, da jeg egentlig fortrød det med det samme, og alligevel holdt de.
    Mit hår blev ikke ødelagt overhovedet.

    Det kommer meget an på hårtype og så videre hvordan det holder. Man anbefaler at re det i badet med en kam og ikke en børste. Som det også nævnes kan en ridehjelm være lidt upraktisk til at starte med.

    Men altså, mit holdt til det hele, så det afhænger af dit hår. Spørg frisøren! smiley


  • #11   7. jan 2014 Min erfaring siger mig, at man taber en masse hår af det!! Jeg fortrød det meget. Mit hår gik fra at være rigtig flot og tykt til... meget, meget tyndt.
    Men de holdt ok ved mg smiley


  • #12   7. jan 2014 Altså jeg glattede og redte det med en almindelig børste, min frisør sagde at det vigtigste var at man krøllede det op med håndklædet bagefter, så det ikke tørrede mens det var glat. Jeg red altså med ridehjælmen dagen efter, så tror du skal se på DIT hår, hvordan det reagere osv. smiley

  • #13   7. jan 2014
    Kommer helt an på dit hår :o)

    Jeg har fået af vide at jeg bare skal lade være. Da min hår ikke krøller særligt let og det nok derfor vil falde ret hurtigt ud - dvs. et par dage - en uge så ser det fesent ud.
    Også er det ret lidt og have brugt over 1000 kr på.


  • #14   7. jan 2014 jeg havde langt hår og har flere gange haft mit hår permanentet.. det har gerne holdt 1 års tid.. nå jeg farved det 2 gang selv begyndte krøllerne og forsvinde men var normalt også et år efter de var lavet jeg farvede det for 2 gang selv..

    der skete intet hos med ved jeg havde ridehjelm på eller at jeg redte det med almindelig børste eller noget..



  • #15   7. jan 2014 og jeg tabte intet hår af det eller ødelagde mit hår

  • #16   8. jan 2014 mange tak alle sammen, vil springe ud i det i dag, skal have lavet dem i dag! smiley men må nok hellere også spørge min frisør om råd.

  • #17   8. jan 2014 Mine gik ud efter 3 uger smiley

Kommentér på:
Permanente krøller? :-)

Annonce