{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.182 visninger | Oprettet:

Permanente krøller?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe overvejet at få permanente krøller, men jeg er lidt i tvivl eftersom jeg har hørt at de sjældent holder længe… Jeg ville derfor høre jer hvilke erfaringer I har med permanente krøller? Jeg har meget meget tykt og langt hår, hvordan ville det komme til at se ud og hvor lang tid ville det mon holde?? På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanente krøller??
  • #1   15. mar 2013 Jeg har fået af vide at i mit hår ville det ikke holde mere end 1-2 dage, men har også ekstremt tyndt hår. Så hvis du har tykt hår ville jeg mene det skulle holde, men ellers tag op til din frisør og spørg de ved det for det meste smiley

• #2   15. mar 2013 Jeg blev permanentet omkring den 7. januar, og det holder stadig - til trods for, at jeg ikke liiige hørte helt efter hvad frisøren sagde, da hun fortalte, at jeg ikke måtte bruge almindelig shampoo, at jeg skulle redde med en speciel bredtandet kam og at jeg ikke måtte flade det. Jeg har gjort det hele, så kan roligt sige, at det har holdt godt ved mig smiley
    Jeg har også et tykt og forholdsvis langt hår, men mine hårstrå er ret fine, ved ikke om det har noget at sige. Men det er selvfølgeligt forskelligt fra person til person - og alt efter hvilken størrelse krøller du får lavet. De små holder længere end se store

• #3   15. mar 2013 Min venindes var stadig pæne efter et halvt år, hvor hun så fik lavet nye, for at de ikke nåede at blive grimme. Hun bruger bare en hårspray, så sidder de super flot! Og hun har altså ret tyndt og glat hår naturligt, så synes det er vildt at det kan holde så længe smiley

• #4   15. mar 2013 Jeg har en veninde som får det lavet, og det holder i langt over et halvt år smiley Krøllerne forandrer sig selvfølgelig med tiden, men de bliver i.

Kommentér på:
Permanente krøller??

Annonce