{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.626 visninger | Oprettet:

Permanente krøller? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley Jeg overvejer at ville have krøller i mit hår, jeg har tykt rødt hår der cirka når ned og dækker bh'en bagpå så det er rimelig langt og tungt, og fladt! mit spørgsmål er så hvad erfaring folk har? jeg vil ikke ende med at ligne en puddel så ønsker rimelig store krøller/bølger og ikke helt små nogen, men synes når jeg læser at det er utrolig forskelligt om folk siger de holder 2 uger eller holder så længe man er nødt til at klippe dem af. Hvad erfaring har folk, og har man billeder må i også gerne vise dem, og hvad pris har i så givet for det? smiley på forhånd tak for hvad input der kommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Permanente krøller?
  • #1   15. feb 2018 Jeg giver 900 kr for ca samme længde
    Jeg har fået lavet krøller fast de sidste 4 År og jeg har erfaret at jo mindre krøller jo bedre holder de. smiley


  • #2   15. feb 2018 Da jeg gik med krøller, sagde min frisør, jo størrere krøller, des kortere tid holder de.

  • #3   16. feb 2018 Som teenager fik jeg lavet krøller.
    Jeg har fald i håret, ikke direkte krøl.
    Resultatet var perfekte krøller på den ene side, som holdt i en uge.
    På den anden side underlige ting efter to dage, som holdt i en måned.

    Jeg tror, at hvis du spørger 117 mennesker, så får du 118 svar
    Hvis du har en god frisør, så spørg frisøren om dit hår egner sig.
    Og vælg en frisør du stoler på frem for lav pris.

    Min personlige holdning er, at permanent kan blive fint. Eller virkelig, virkelig grimt...
    Men det vokser ud... ??


  • #4   16. feb 2018 Jeg har haft permanentet mit hår gennem 34 år smiley
    jeg har sammen længde som dig, jeg vil helst have store bløde krøller.
    Men får du de perfekte str krøller hos frisøren, kan du være sikker på at de ikke holder længe. Men hvis du syntes de er lige små og voldsomt nok, så bliver de som regel rigtigt flotte en uge sener smiley
    Jeg plejer at komme en masse hår kur/balsam som ikke skal vaskes ud, i den første tid, så man kan trække krøllerne lidt ud.
    Men jeg har erfaret at det skal nok blive pænt smiley
    Vores datter har også prøvet at få krøller, hun har så sundt hår at dagen efter kunne de ikke ses !!
    Så hvordan dit hår vil reagere, er jo svært at spå om. men uanset hvad, så skal det nok blive pænt, hvis man har tålmodighed.


  • #6   16. feb 2018 Spørg din frisør, hvad de vil anbefale til dit hår smiley
    Jeg blev nødt til at få lavet små krøller, da andet ikke kunne holde i mit hår.
    Jeg lignede en puddelhund det første stykke tid, indtil de lige faldt til, og håret havde været vasket et par gange, derfra så de nogenlunde sådan ud: https://billeder.bazoom.dk/heste/album/1131/m/5650160/ego.jpg
    De gange jeg har fået lavet krøller har det holdt cirka et år, efter vi fandt ud af at de skulle være små smiley


  • #7   16. feb 2018 Jeg fik som 17 årig krøller i mit lange hår, damefrisøren ville ikke love de kunne holde i 3 måneder, fordi mit hår var så langt, - det kunne hun nu roligt have gjort, der gik 3 år, inden jeg fik klippet sidste af.

    Hvad det kostede, kan jeg ikke huske, det er trods alt 25 år siden...........

    Og jeg har ikke haft krøller siden, er ret tilfreds med mit glatte hår, med eget fald.


  • #8   16. feb 2018 Jeg har desværre ikke en fast frisør der kender mit hår eller som jeg stoler på, har idag haft fat i et par stykker der siger 1200 eller 1600 kr, hvilket jeg må indrømme er rigtig mange penge når de så i samme forbindelse siger det ikke er sikkert det vil holde fordi mit hår er langt og tykt smiley smiley så er ikke en nem beslutning at tage, men det må i hvert fald vente noget tid for hesten skal have nye sko i næste uge og råd til begge dele bliver der ikke smiley men tænker i hvert fald jeg skal vælge nogen mindre krøller end hvad jeg egentlig vil have og så håbe de falder lidt ned for det vil de vel gøre ligemeget hvad efter et par uger og hårvaske vil jeg tro og tænker også det kommer an på hvor meget man styler dem om de er meget voldsomme eller ikke, men er jo ikke nemt at vide når jeg er vandt til fladt hår smiley

  • #9   16. feb 2018 Du kan høre om du kan få dem "gen lavet" hvis de går ud inden for 3 uger, den første gang jeg fik lavet krøller, var mine væk efter 4 dage og der fik jeg lavet nye helt gratis smiley

  • #10   16. feb 2018 mine krøller smiley
    dette billede er dog 2 år gammel xD
    men ja


    profilbillede
  • #11   16. feb 2018 jeg har ikke noget billede ,men jeg får lavet mellem størrelse krøller . og jeg giver 950 kr . og mit det holder et år . man må ikke vaske sit hår de første dage .

  • #12   16. feb 2018 Jeg havde også nærmere regnet med 800-1000 kr og ikke over 1000 kr. det er jo mange penge at skulle finde til det pludselig, og har meget svært ved at beslutte om jeg tør for er den største kylling når det kommer til mit hår smiley overvejer også om jeg bare skal skaffe et krøllejern men tror aldrig jeg tager tiden til faktisk at få det krøllet og så holder det jo meget dårligt når de er lavet med krøllejern smiley

  • #13   17. feb 2018 søg efter nogle der gør det til de 1000 eller under der burde være en frisør, hvor er du fra i landet?
    har du overvejet frisørskolen?


  • #14   17. feb 2018 Jeg er fra aalborg området smiley men er bare bekymret for om jeg kan regne med dem der er billigere også er dårligere smiley

  • #15   17. feb 2018
    Jeg ville også gerne ha' lange slangekrøller, men har opgivet da jeg ikke vil betale 1500 kr for noget der er væk efter en uge.


  • #16   17. feb 2018 Den billigste jeg har fundet er 1100 kr nu og det er stadig ret mange penge og så siger de alle at de vil lave så små som muligt for at det holder.. jeg har nu bestilt et krøllejern og så vil jeg forsøge med sådan en først problemet er bare at mit hår er så tungt det er næsten umuligt at få krøller til at holde og det tager nok næsten 40 minutter at krølle alt mit hår smiley så det er jo ikke noget man gider gøre dagligt men så kan jeg da forsøge at se om krøller klær mig smiley

  • #17   17. feb 2018 Hvis du køber et krøllejern af ordentligt kvalitet, og dit hår er sundt så burde krøllerne holde smiley
    Jeg har hår ned til lænden, som er fint og tykt. Hvis jeg krøller mit hår, så holder krøllerne fint indtil næste hårvask. Jeg har hvertfald meget sjældent oplevet, at de er forsvundet kort efter jeg har lavet dem.
    Bare vigtigt at plej det godt, og lad krøllerne være indtil de er helt kolde før du piller ved dem smiley


  • #18   17. feb 2018 Det havde i hvert fald kun gode anmeldelser det jeg købte, men mit hår er meget svært at krølle, det er kun lykkedes en gang til min konfirmation og der var krøllerne også væk sidst på dagen selvom det var et godt krøllejern og der blev brugt meget hårlak smiley men nu forsøger jeg igen smiley

  • #19   17. feb 2018 Tja hvis der er brugt for mange produkter bliver dit hår også tungt, og krøllerne bliver derved trukket ud smiley


  • #20   17. feb 2018 Nå jeg har fået lavet krøller så har de holdt ca et år.. Eller det vil sige. det holdt gerne til jeg farvede mit hår for anden gang og passede meget godt med et års tid =)..

    Har desværre ikke de vilde billeder af mine krøller men jeg havde da nogle med en okey str sys jeg. ingen puddel krøller i hvertfald hehe



    profilbillede
  • #21   19. feb 2018 Jeg syns ikke de er dårlige, jeg har også langt tykt hår og jeg giver kun 900 kr og jeg for det lavet engang om året smiley

Kommentér på:
Permanente krøller?

Annonce