{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

afhentning af død hest :( {{forumTopicSubject}}

hej med jer her på HG
jeg vil høre om der er nogle her inde som har været ude for at jeres døde hest ikke er blevet afhentet af Daka som aftalt ?
jeg fik igår aflivet min gamle travhoppe og bestilte tid igår , til afhentning idag,fik tideligt i morges en sms om at de ville hente hende kl 15 ,men nu er klokken 21.05 og Gee gee er desværre stadivæk ikke hentet smiley jeg er meget bange for at hun nu skal ligge her til på mandag smiley :( puha det er rigtig hårdt .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afhentning af død hest :(
  • #1   31. jan 2014
    Det sker. Enten så er adressen forkert, hesten ligger ikke et sted de kan komme til e.l
    Ring til dem, der er ikke andet for :o).

• #2   31. jan 2014 Det har vi ikke prøvet, min blev hentet dagen efter

• #3   31. jan 2014 kan selvfølgelig ikke sige noget om det med adressen om de har givet vognmanden forkeret adresse ,da jeg bestilte fandt Daka den på mit tlf nr, hun ligger lige ud til vejen !!!vil mene at så ville et lille opkald da være på sin plads hvis man ikke kunne finde det !! kan ikke ringe da der er lukket har prøvet siden kl 15.30 smiley fik for to år siden aflivet min gamle pony ,der var ikke problemer men afhentningen den gang !! det er rigtig øv ,netop også da hun ligger lige ud til vej og tæt op af vore hus smiley så ungerne har det rigtig svært smiley smiley

• #4   31. jan 2014 Da jeg fik aflivet mit føl i 2009, gik der en 3-4 dage før det var hentet smiley (og det var om sommeren, ikke specielt fedt)

• #6   31. jan 2014 da jeg fik min aflivet meldte vi daka vi gern ville ha den hentet om natten da det var en gård med mange yngre børn og der fik jeg sms at de ville hent hende kl 5 og da staldens ejer kom ud kl lidt over 5 for gi de passet hvilket vi troede an sku der havde de lige smidt hende i vognen

• #7   1. feb 2014 Jeg har ikke prøvet helt det samme.. Men da min hoppe skulle aflives ville de komme dagen efter ved 7 tiden og morgenen (de plejer at være meget præcis, da vi har landbrug og der tit er andre dyr de skal hente også). Så jeg gik op med min anden hoppe på marken og satte hende fri, 3 sek efter kom daka og hentede den aflivet hoppe. Og hoppen på marken var selvfølgelig nysgerrig, løb og kaldte på sin ven imens de løftede hende den anden op i vognen..
    Jeg ærgrer mig sådan over at jeg ikke gik hen og så om den aflivet hoppe var væk først... Nu kan jeg ikke mærke noget på Daisy men 3mdr efter dette var hun stadig trist/dårligt.

• #8   1. feb 2014 Min vallak blev hentet kl 9 om formiddagen dagen efter...
    Trods vores hoppe hafling var med ved aflivning, græssede et stykke væk, var henne og snuse til ham.....var hun så sørgmodig længe....hun fik med det samme min plag i hans boks ved siden af....men hun var sur og tvær...
    Måtte flytte hende til en anden fold for motion...
    Han er først glemt da hendes føl kom til verden og nu har dem hjemme istedet...

Godt det er vinter og koldt med din hest, pak den ind i presenning og bestil ny afhentning ved Daka,mener man kan gøre det online....kontakt dem på mandag så du ikke bliver står med 2 afhentning.

Ikke rart....kan huske bombet da min ramte bunden i vognen, græd som en pisket, savner ham stadig nu over 1 år efter smiley

• #10   1. feb 2014 Gee Gee blev hentet kl 23.50 igår .

• #11   1. feb 2014 Min kunne kun blive afhentet fredag, så det tilpassede jeg aflivning efter torsdag......
    fredag bliver døde grise også afhentet ved svinefarmen... smiley

Kommentér på:
afhentning af død hest :(

Annonce