{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Boots eller sko? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaringer med boots vs sko?

Sagen er at jeg er ejer af en skøn vallak på 17år. Han har altid haft fine hove og har altid gået uden sko. Men i det sidste halve års tid har jeg kunne se at hans hove ikke vokser så godt mere, samt det at han er en smule indfodet gør at han slider dem skæve. Det har aldrig tidligere været et problem da de voksede godt og smeden derfor uden problemer kunne rette dem op hver 6uge. Men eftersom der ikke er så meget at skærer af nu, så bliver det et problem smiley

Han får dagligt et tilskud af MSM, efter anbefaling fra smeden (Har tidligere brugt biotin, dog uden den store effekt).

Er begyndt at overveje om det var måske var på tide han fik sko på, selv om jeg ikke er meget for det. Derfor er jeg lidt nysgerrig om der er nogen der har erfaringer med div. boots. Kan de erstatte sko, eller er det bare penge ud af vinduet? Han bliver mest redet i ridehus/bane og en enkelt tur på vej indimellem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boots eller sko?
  • #2   23. feb 2014 Hvis du ønsker mere vækst i hornet kan du jo prøve at give kieselgur over en 3 måneders periode.
    Det hjælper ofte med at booste hornvæksten.

    Jeg er ellers mest til boots og synes der er kommet rigtig mange på markedet hvor nogle er specielt gode til fold brug.
    Når din hest ellers ikke har nogle hov problemer vil sandsynligvis blive gladest ved at anskaffe dig nogle boots


Kommentér på:
Boots eller sko?

Annonce