{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Skal jeg besøge hende eller ikk?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG..

Det er lidt mere til de ryttere der har solgt deres første pony, eller ja en hest de holdte rigtig meget af..

Jeg solgte min pony D 5. Juni og det vil sige 266 dage siden jeg solgte hende. i:'

Jeg fortryder salget utrolig meget og vil egentlig bare have hende tilbage.
Ved ikke hvordan jeg skal komme mig over hende.
Hun var min første pony!

Vi fik tilbudt for 5 uger siden at købe hende tilbage, vi sagde selvfølgelig JA! Men dagen efter vil de ikke sælge alligevel! i:'
Det har selvfølgelig taget rigtig hårdt på mig da jeg savner hende utrolig meget!

Men jeg har endnu ikke været oppe og besøge hende!

Jeg har længe efter spurgt mine forældre om vi ikke kan tag derop og sige Hej!

Jeg spurgte igen idag.
Og de mener at jeg vil pine mig selv meget mere!
Det synes jeg ikke selv jeg gør, for savner hende så frygtelig meget!

Så nu jeg spørgsmålet til jer;
Er det en god ide at tag op og besøge jeres tidligere hest?

hjælper det eller bliver savnet bare større, da jeg jo egentlig skal sige farvel en til gang?

Gør det en mere ked af det?

Håber i vil svare og evt tilføje jeres oplevelse med det, tak!

Mvh Emma

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg besøge hende eller ikk??
  • #2   26. feb 2014 Jeg havde gjort det. Så kan du se at din pony har det godt der hvor den er og bliver passet godt på (forhåbentligt) - det giver ro i sjælen. (:

• #3   26. feb 2014 Jeg savnede også min første pony rigtig meget, indtil jeg for et par uger siden tog ned og hilste på hende - og selvom hun stadig betyder meget for mig, så var gensynet også noget der mindede mig om hvorfor jeg solgte hende.. At kemien ikke var der længere. Jeg syntes du skal gøre det, måske kan det give noget ro i sindet smiley

• #4   26. feb 2014 Hvordan kan 5/3 være 266 dage siden??

• #5   26. feb 2014 Jeg elskede personligt at besøge min gamle hest og se hvordan hun havde det.. og vil gøre det igen til sommer!

• #6   26. feb 2014 Camilla: har et stævne den dato. Så har kludret i det. 5 Juni

• #7   26. feb 2014 Og havde jeg vidst hvor vores stakkels gamle pony-dreng var endt ville jeg også besøge ham.. men efter en tur som kastebold har jeg ingen ide om hvor han befinder sig smiley

• #8   26. feb 2014 Måske vil det hjælpe dig, at komme op og hilse på hende, og se at hun har det godt nok. :o)

Jeg har ikke selv prøvet det, men kan forestille mig, at det kan give lidt ro i sindet. :o)
    Jeg ville helt klart selv gøre det, hvis det var mig!

Har selv søgt efter min gamle lånepony, men kan ikke finde hende - havde jeg havde råd, ville jeg gerne købe hende tilbage, men bare det at komme og se hende, og se at hun har det godt, ville være nok for mig. :o)

• #9   26. feb 2014 Da jeg besøgte min første pony tilbage i foråret 2013, som vi solgte i året 2012 om sommeren var jeg rigtig glad for at se ham smiley
    Selvfølgelig blev jeg ret ked af det fordi jeg savnede ham, og da jeg så ham igen kom alle vores gode minder frem vi havde haft.
    Havde det faktisk ikke dårligt da jeg kørte fra ham igen 4 timer senere da jeg vidste at han var kommet et super sted hen smiley
    Det er ren luksus for ham!
    Han kommer ud til stævner næsten hver måned er på wellness center 1 gang om måneden 2 dage. Står i en rigtig stor boks næsten større en end foleboks. Og så hygges der rigtig meget med ham smiley

Han står ikke hos en som bruger ham for ridningen og konkurrencernes skyld, men for at få en ny bedste ven som hun kunne hygge sig med.

Hende jeg solgte ham til er nemlig blevet mobbet hele sit liv fordi hun var så dårlig til næsten alt i skolen. Hun havde heller ingen venner, kun Santos (min gamle pony) og selvf. sin familie smiley
    Efter at hun fik Santos har hun fået en masse nye veninder, mest rideveninder.

Fordi at Santos står hos den han står hos i dag, savner jeg ham ikke på den måde at jeg græder tit eller vil have ham tilbage imorgen - Jeg ved ham bliver behandlet pænt og har det super luksus smiley

• #10   26. feb 2014 Det er godt nok en ærgerlig situation. Jeg ville nok besøge den, det er bedere end ingenting. Det kommer nok til at gøre lidt ondt inden i, at du skal hjem igen uden den. Men det vil helt klart være dejligt for dig at se den igen! smiley

• #11   26. feb 2014 For at gøre en lang historie kort så blev min hest solgt og jeg var i sorg.. Jeg kom mig ikke rigtig over hende da jeg havde så store planer for os og havde lagt så meget arbejde i hende. Efter 1/2 år så tog min veninde med mig og vi besøgte hende. Hun viste ikke den ret store interesse for mig, og det gjorde det hele meget lettere da jeg kunne se hun havde gået videre med sit liv, og måske det ikke bare var meningen det skulle være os. Så jeg kom mig over det... Havde hun mødt mig med vrinsk og kys ville jeg nok have haft det meget anderledes.. Så det kommer nok an på Jeres forhold om det er en god ide eller ej smiley
    Mvh TT

• #12   26. feb 2014 Hvad siger køber til at du vil komme forbi?
    Jeg ville ikke gøre det, men det er jeg åbenbart ene om kan jeg læse.
    Jeg ville virkelig overveje det kraftigt. Hvad hvis hesten ikke har det helt så godt som du synes den skal have? Kan andre passe "din" hest ordentligt? Kan du håndtere at se det?
    Forhåbentlig har hesten det fantastisk, men kan du håndtere hvis noget ikke er helt optimalt?
    Men aller vigtigst, hvordan har køber det med at du kigger forbi? Jeg ville ikke være pjattet med det som køber, men ville da ikke sige nej hvis sælger spurgte. Nu er hesten min og gider ikke høre om hvordan tidligere ejer gjorde tingene og hvad han/hun synes er rigtigt.

• #13   26. feb 2014 nej jeg ville ikke besøge den, det er som dine forældre siger selpineri

• #16   27. feb 2014 Jeg skriver jævnlig til hende der avlet Tindur smiley Har også inviteret hende til at komme på besøg og hilse på. Jeg købte ham jo som føl. Havde han været voksen havde det nok været anderledes. smiley

• #17   27. feb 2014 altså jeg solgte os min elskede pony juli sidste år af personlige årsager.... og savner ham stadig hver dag... men jeg var for nyligt ude og besøge ham... han står stadig i samme by... og det hjalp rigtig meget på mit savn for det bekræftede hvad jeg allerede vidste... han er et super godt sted nu og har det rigtig godt derude... så nu hvor jeg har set det med mine egne øjne har det givet mig ro i sindet... og jeg ved med sikkerhed hvis han skal væk derfra igen (hvilket jeg ikk tror) så er det tilbage til mig igen...

så for mit vedkommende så hjalp det at besøge ham...

• #18   27. feb 2014 Jeg synes det hjælper at besøge sin solgte hest. Det har jeg gjort alle de 3 gange jeg har solgt hest .
    Det der går op for mig hver gang er, at det ikke længere er min hest, vi opdragere og passer vores heste nogle gange meget forskelligt. Men jeg kan rigtig godt lide den afklaring det giver, at besøge sin solgte hest og for det meste giver det også ro i sindet smiley

• #19   27. feb 2014 Jeg synes ikke du skal tage der op smiley Har aldrig oplevet noget så hårdt som at forlade min pony! Har tit overvejet at tage der op og besøge hende men VED jeg ikke ville kunne forlade hende igen og det vil kun gøre det hele værre smiley

• #20   28. feb 2014 Tak for svarende alle sammen! smiley

Kommentér på:
Skal jeg besøge hende eller ikk??

Annonce