{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Lorte lørdag - skadet hest {{forumTopicSubject}}

Tja, ikke ligefrem det jeg har aller mest lyst til at bruge min lørdag på...

Vi skulle til terrænspringning i dag, første gang i år. Da vi kommer derud er hendes bagben helt ødelagt. Både foran og bagpå er der hudafskrabninger, og foran på kronraden er der en løs lap i hoven. Jeg plejer aldrig at have gamacher på når jeg kører med hende, for det har vitterlig ikke været nødvendigt, og jeg er altid blevet fortalt at det hæmmer hesten mere end det gavner.

Så vi stod i Roskilde, et fremmed sted, og anede ikke hvad vi skulle gøre. Vi ringede til vores dyrlæge, de var selvfølgelig alle sammen på kursus. Nå. Blev henvist til en anden dyrlæge. Så ringer vi og får fat på en landmand i Jylland, der intet har med heste at gøre. Så ringer vi til Roskildes dyrlæge, hun er på ferie. Så ringer vi til Camillas (veninde som var med) dyrlæge som tager 3500 i oprettelsesgebyr, derudover 1800 for akut, og derudover hvad der så skulle gøres. Det måtte blive sidste udvej. Nå, så vi prøver at ringe til Rørbæk dyreklinik som anbefaler at skylde det med koldt vand, og hvis hun så bliver halt skal vi ringe og få dem ud. Så vi ser tiden an, og så kommer vores egen dyrlæge ud på mandag. Hun er blevet stoppet med bobleplast (næsten), og vi forsøger at køre hjem med hende. Så hun kommer på boks, og så skal jeg gå et par ture, og skylde det med koldt vand et kvarters tid hver 2-3 time.

Ak for en lørdag...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte lørdag - skadet hest
Kommentér på:
Lorte lørdag - skadet hest

Annonce