{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Praktik- dyrepasser med heste som speciale {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med praktik inden for dyrepasser med heste som speciale om det er let at få eller svært ? overvejer nemlig den uddannelse da det er min drøm.
Håber der er nogen som kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktik- dyrepasser med heste som speciale
  • #2   12. mar 2014 Jeg starter den uddannelse til August i Roskilde.

De siger det kan være svært, men jeg tror på at hvis man er flexsibel og giver den en skalle og kommer ud og får besøgt nogle steder, så skal alting nok løse sig smiley

• #3   12. mar 2014 Jeg bor på Sjælland i Høng. så det er lidt på landet.

• #6   12. mar 2014 Der er ingen elevpladser medmindre man kender nogen som kender nogen og kan anbefale..
    Der er nok elevplads til 1 ud af 20, så lad for guds skyld vær med at begynde på den uddannelse.. jeg var selv dum og naiv, for jeg kunne sagtens finde en elevplads trods alle frarådede mig det.. og nej der var ingen pladser og hvis der endeligt var en plads havde de over 300 ansøgere..
    Så jeg ville fraråde den uddannelse og forstår slet ikke at de bliver ved med at tage folk in når der intet arbejde og elevpladser er til folk..

• #7   12. mar 2014 Har heller ikke planer om at bruge den som min eneste uddannelse. Regner med år skulle se hvilken anden evt hesteuddannelse jeg så kunne smide oven i rygsækken bag efter smiley

• #8   12. mar 2014 Havde en tidligere veninde der tog til sverige i praktik smiley Det er noget nemmere at komme ind i ordentlige stalde til ordentlig løn der over end i DK smiley

• #9   12. mar 2014 altså jeg blev færdig på mit grundforløb i Januar og der synes jeg det var svært at finde noget og det synes dem jeg gik i skole med også, og jeg bor i Jylland.... smiley

• #10   12. mar 2014 Jeg er uddannet dyrepasser med hestespeciale. Jeg elsker mit job, men der er ekstremt stor ledighed. Det er næsten umuligt at få job, uanset hvilket speciale man søger i. Mange ledige dyrepassere er nu ved at uddanne sig til andre ting såsom veterinærsygeplejersker. Ledigheden er så stor, så jeg ikke kan gøre meget andet end at fraråde denne uddannelse. Jeg håber pga helbredsmæssige problemer at kunne få revalidering og derved en ny uddannelse, der er arbejde indenfor. Men har man ingen problemer, er uddannet og arbejdsløs, så er man tvunget på su igen hvis man skal finde sig en anden uddannelse. Jeg siger ikke dette for at skræmme nogen og tiderne kan jo skifte, men man skal gøre sig klart at man efter al sandsynlighed kommer på dagpenge i pænt lang tid efter endt uddannelse.

• #11   12. mar 2014 Jeg har gået på høng landbrugsskole hvor jeg tog dyrerpasser grundforløbet..
    Og jeg var så heldig at komme ud i praktik (Capacity) Men det smadrede hele min drøm. Da hun var en rigtig møg k*** at arbejde for..
    Tænk dig om. Men det er en chance at tage . hvis du komme de rigtige steder hen og er flexsibel med dine arbejds timer så har du en chance smiley
    Jeg var både i polen og sådanne . Men det er ikke livet at rande som slave for andre:)..

• #12   12. mar 2014 team vognkærgård - de tager folk ind fordi skolen får penge pr antal elever der starter, så er det lige meget hvor mange der falder fra. Derudover er det en teknisk uddannelse, så jeg mener at de skal tage folk ind?

Kommentér på:
Praktik- dyrepasser med heste som speciale

Annonce