{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Passier Optimum {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg har fået en Passier Optimum på prøve da jeg er ret sikker på at det er den sadel jeg skal/vil have til min hest - det var sadelmagerens anvisning. Da min hest er ret specielt bygget er han ekstremt svær at finde sadel til og det ville derfor være rart endelig at finde en sadel.
Som sadlen ligger nu er den ikke optimal til ham, men den er aldrig omstoppet og bommen er måske en anelse smal til ham.. Jeg er villig til at ofre både omstopning og bom ændring på den hvis det er..

Mit spørgsmål er så, kan den virkelig tilpasses de fleste heste, som alle siger? Er det så god en sadel?

Jeg hører meget gerne både gode og dårlige erfaringer med denne sadel smiley

Mvh. Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passier Optimum
  • #1   21. mar 2014 Det er en FANTASTISK sadel! Har haft præcis samme problem med min pony, som er enormt svær at finde sadler til (bl.a. pga. høj manke) og den ligger perfekt på hende smiley
    Optimumen er klart min favorit sadel, dog skal jeg have knæstøtterne "syet om" da jeg mangler mere støtte smiley Men har også haft sadlen i den del år efterhånden, så det er kun fordi det er mig der er er vokset siden jeg fik den smiley


  • #2   21. mar 2014 Har den selv smiley en super super lækker sadel alle pengene værd smiley
    Den kan laves om som det passer dig, får du en ny hest kan du lave den om til den nye hest smiley


  • #3   21. mar 2014 Passier har 16 forskellige bom str og den kan også stoppes om så den ligger bedre til smiley

    Jeg har en grand gilbert extra , de laver fantastiske sadler af
    kanon kvalitet der kan mærkes for dig og hesten ! smiley


  • #6   22. mar 2014 Jeg har fået special lavet en Optimum hos Ingdams, da jeg havde problemer med at min hest kunne få nogle nerver i klemme på skulderen, at han begyndte at bukke helt vildt ufrivilligt. Efter jeg har fået den nye sadel har der intet været og han er bedre end nogensinde. Derudover har jeg fået sadlen lavet til mig også, med korte klapper og større knæstøtte. Det er fantastisk for nu kan jeg sidde på ham uden problemer smiley

  • #7   22. mar 2014 Elsker min optimum. Skal aldrig af med den.

  • #8   22. mar 2014 Jeg vandt min ved Ingdams, og dengang lavede de også min "specielt" lavet til mig, da jeg ikke er indehaver af lange ben smiley
    Sadlen er super skøn! Passer til både hest og rytter, eller kan i hvert fald komme til det smiley


Kommentér på:
Passier Optimum

Annonce