{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.535 visninger | Oprettet:

Hestehvisker/telepati - tror i på det? {{forumTopicSubject}}

Hej hestemennesker, en hurtig og forhåbentlig behersket debat her den sidste dag i påsken, tror i på hestehviskere og folk der hævder at kunne telepatere med heste og i hvilken grad?

Tror i på at man kan gøre det via nettet, tror i på urtebehandlinger og energier der fortæller noget om helbredet ved hesten, tror i på at der sendes billeder fra en hests hjerne til et menneskes hjerne osv.?
Ja, hvad tror i og med hvilken grund?

Jeg spørger på baggrund af de opslag der er om gratis telepati via nettet... Og mange lader til bare at hoppe på det uden at stille spørgsmålstegn, så jeg bliver forvirret; er jeg den stupide fordi jeg ikke tror på ét ord af det hele?
Det er fis i en hornlygte i min optik, men er jeg gal på den? Hvad mener i?

Og jo jeg har oplevet en "hestehvisker" på job og må sige jeg ikke var imponeret, jeg tror omtrent så meget på deres vurdering som jeg tror på at astrologer kan fortælle mig hvordan jeg skal opføre mig resten af måneden... MEn jeg kan på den anden side også bare have været uheldig med hvem jeg har set "telepatere".

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestehvisker/telepati - tror i på det?
  • #1   21. apr 2014 Jeg tror bestemt ikke på telepati. Det er fremmede mennesker, der giver en beskrivelse der passer på sådan cirka alle heste. Det er for nemt at snyde over nettet, for der er godt nok mange, der vil betale i dyre domme for at få telepateret med sit dyr...

• #2   21. apr 2014
    Jeg tror på de færreste når det kommer til telepati - især ikke folk der gør det gratis eller for meget få penge. Den eneste jeg tror på ang. telepati er Winnie Stubkjær eller Ditte Young.

Så jeg tror på telepati, men jeg tror på det er de færreste der reelt set kan. Jeanette herinde fra har nogle historier med hendes hvor Winnie har kunne fortælle en del ting som man ikke kan gætte sig frem til via kropssprog eller ved at tale "bredt" så og sige.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   21. apr 2014 Selvfølgelig tror jeg på det.. Især fjern telepati..

Gu nej gør jeg ej.. Tror det er en gang vås pg en ren penge maskine..

• #4   21. apr 2014 Nej, det er ren fup.
    Min tidligere lånehests ejer betalte for det, da hesten snublede meget og hverken dyrlæge eller andre kunne finde en årsag. Hun delte telepati "profetien" med mig og alle kunne finde på det.
    Der stod intet om benet, som gav mening.

• #5   21. apr 2014 Jeg tror ikke på dem der kan gratis over nettet - der skal de godt nok kunne sige noget meget overbevisende...

Men jeg tror helt klart på det.

Jeg har siddet i en cirkel med telepati...der blev sagt nogle ting til mig som personen ganske enkelt ikke kunne vide...
    Fx. at min hest havde ondt i benene - han skulle samtidig undersøges for spat! Og fik i samme omgang sko på. Ikke på grund af hende men på grund af kiropraktor og dyrlæges anbefaling.
    Hun kunne også fortælle mig at min hest godt ved jeg har ondt i ryggen - men det var en gammel skade og jeg skal se at få gjort noget ved det. Hvorfra kan hun vide jeg har haft ondt i ryggen de sidste 12 år? Ingen i cirklen kendte til mine rygproblemer...
    Hun kunne også fortælle mig at der var et ganske særligt bånd mellem mig og min hest (Det kan alle og enhver komme og sige, ja! Men få måneder inden var der en anden dygtig hestedame der sagde de samme ord)
    Til sidst kunne hun fortælle mig at der var noget jeg var nødt til at give slip på, hun sagde dog ikke hvad, men jeg ved selv hvad det er (min afdøde hest).
    Den her dame gør sig ikke specifikt i heste, hun ved intet om heste og er samtidig mega alergisk overfor dem...
    Så ja jeg tror på det, men tror bestemt ikke på hvem som helst. Man skal være SÅ kritisk!

• #6   21. apr 2014 Ja jeg tror på det, har fået telepateret med tre gange, og alle tre gange er der blevet sagt ting som kun jeg, og/eller ejeren af hesten vidste. Så.. smiley

• #7   21. apr 2014 Jeg må stille spørgsmålstegn til skeptikerne.

Der er desværre folk, der søger på nettet og ikke laver telepati, men kalder sig telepatør. Det er en skam, da telepati verdenen jo er så lille som den er, så skal der ikke mange fejl til, så er telepati meget hurtigt stemplet.
    Hvad udelukker at telepati eksisterer?

Det er ikke fordi vi fysisk mangler hjernen til at udøve telepati, for vi har den skam. Men fordi vi til dags dato bruger den logiske del af hjernen og ikke så meget den "gammeldags hjerne" længere, har vi svært ved det og hjernedelen er ikke så udviklet, som den har været. Den skal trænes op ligesom en muskel, derfor kan folk gøre det gratis, fordi de skal træne den op, og så kan der derfor godt komme nogle smuttere, hvor hjernedelen ikke længere kan følge med - ligesom en træt muskel.

Til folk, der har brug for forskning, så kan forskning ikke udelukke telepati, nej. Men der mangler klart mere forskning på området, og jeg ved da også at der er nogle der beskæftiger sig med emnet smiley
    Det her link af en forskning taler for eksistensen.
    http://www.rand.org/content/dam/rand/pubs/papers/2008/P4145.pdf

• #9   21. apr 2014 Ja absolut! Men lige som der findes folk, der er gode til telepati, er der desværre også mange, der tilbyder det (og tager penge for det) uden at kunne, og det er super ærgerligt. Jeg har selv haft telepati til en af mine heste. Alt hvad hun sagde om hesten (og mig) passede SÅ godt - og det var altså ting, hun ikke kunne finde eller læse sig til på nettet. Desuden var det først den dag, hvor telepatien skulle foregå, at hun fik hestens kaldenavn (ikke rigtige navn) og beskrivelse af hestens hoved. Så hun har ikke haft mulighed for at gøre noget på forhånd. De råd hun gav mig - og et lille lyn-kursus i telepati og healing har gjort, at jeg i dag (5 mdr. efter telepatien) har en hest, der kan og tør langt mere, end hun gjorde før smiley

• #10   22. apr 2014 Jeg tror ikke på nogen former for hokus pokus - men jeg tror, alene det at tro, for nogle, kan være gavnligt og nødvendigt for at komme videre smiley

• #11   22. apr 2014 Ismulerne: Nu er der jo ikke noget hokus-pokus ved telepati smiley

• #12   22. apr 2014 Det er vi så ikke enige om Jeanne smiley

• #13   22. apr 2014 Nope...
    Telepati osv. er bare hokus pokus. Folk der vil tjene lette penge...

• #14   22. apr 2014 Jeg tror på det og skal have en ud til Natash. Men det bliver ikke hvem som helst da, hehe.

• #15   22. apr 2014 Jeg vil gerne have en logisk forklaring på det jeg oplevede hvis det er hokus pokus... og der hvor jeg var, gav man det man havde råd til mellem 100 og 200 kr. Så ikke noget med at snyde folk! Samtidig var der ikke nogle forberedene øvelser - vi måtte spørge om lige hvad vi ville og det kunne hun altså ikke undersøge eller forberede på forhånd.

• #16   22. apr 2014 Nogen tror på horoskoper, nogen tror på gud, nogen tror på skæbnen, nogen tror på hypnose, nogen tror på telepati, ånder, spøgelser.....osv. osv. Jeg er bare af den opfattelse at det ikke er noget jeg vil bruge hverken tid eller penge på, og hvad andre gør er helt op til dem selv smiley Kan det hjælpe nogen så er pengene jo godt givet ud smiley

• #17   22. apr 2014 Jeg tror på sund fornuft.. n hest er et rovdyr og dens instinker sidder så dybt at man bare skal sætte sig i dens sted for at vide hvad der foregår smiley

• #18   22. apr 2014 Jeg tror på der findes folk som kan snakke/telepatere med heste, men tror ikke på det kan lade sig gøre gennem en computer hvor telepøvten blot får hestens navn, farve, race samt billeder af hesten tilsendt.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#19   22. apr 2014 Jeg tror på det den dag jeg får bevist at det passer.

Alle kan skrive en lang erindring om hvad hesten "fortæller", og skrive den så det er rigtigt på den ene eller anden måde.. Og vi "almindelige" mennesker vil alligevel aldrig finde ud af om det passer.

Jeg tænker bare, hvis det virkelig passer, hvorfor har dyrlæger så ikke en telepatist tilknyttet, til de sager hvor skaden på ingen måde kan findes?

Og hvordan skal et menneske og en hest nogensinde kunne kommunikere? Heste ser anderledes på alt, pg kan ikke snakke.

• #20   22. apr 2014 Grafik og Astrid: Det foregår via energier - så det kan sagtens ske over store afstande. Hesten "snakker"/telepaterer typisk ved at vise et billede eller en følelse.
    Når man "kigger ind i hesten", kan nogen se et mørkt område, hvis hesten har ondt, andre får vist det som en billede, mens andre igen får det som en følelse.
    Det er nemmere med andres dyr i forhold til sine egne, men jeg får ofte "en tilfældig tanke"/viden om noget (det kan være alt muligt forskelligt), der bare "kommer til mig" smiley

• #21   22. apr 2014 Jeg har oplevet en mand der kan. Han har under sessionen med min tidligere hoppe valgt at ikke snakke meget med hende, men at finde symptomerne på hvad hun fejlet, hvad problemet var som gjorde hun ikke gik igennem handelsundersøgelsen. Han fandt årsagen som ikke engang Tove Due kunne finde...Hos en jeg kender havde han en samtale med hesten og kommunikeret imellem hesten og ejeren og fortalte ting INGEN vidste om undtagen hest og ejer.. Dette tager meget hårdt på ham og han gør ikke dette ret tit da det er meget trættende psykisk.
    Jeg tror dog ikke på distance telepati.. Men tror nogle enkelte har denne evne til at kommunikere med dyret(samtale) face to face..Dog rigtig MANGE fupmagere..
    Men denne mand er fantastisk smiley

Mvh TT

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#22   22. apr 2014 Jeanette: jeg tror ikke på det.

Det sorte del, kan lige så godt være en ubehagelig oplevelse.

• #23   23. apr 2014 Astrid: Du tror ikke på det - men har alligevel en mening om, at det kan betyde ubehagelig oplevelse, hvis man "ser" et mørkt område i hesten? Det forstår jeg ikke?

• #24   23. apr 2014 Jeanne: Jeg kommer aldrig til at tro på fjern telepati, har skam prøvet det på en hest og selvom telepatøren skrev at nu har vores problem løst havde det intet ændret.

• #25   23. apr 2014 Santa Muzz:
    Aaarh rovdyr er heste så ikke lige smiley

• #26   23. apr 2014 Hvad er jeres belæg og argument for, at fjerntelepati ikke er en realitet? Eller at telepati er i det hele taget?
    Det skal ikke ses som et angreb eller en stikken, overhoved, men mere et spørgsmål, man kan tage op til overvejelse som kritiker/skeptiker.

• #27   23. apr 2014 Fordi jeg ikke tror på at man kan samtale med et væsen der ikke taler samme sprog, uden at se dette væsen! smiley

• #28   28. apr 2014 Hvis det var bevist ville jeg selvfølgelig have nemmere ved at tro på det....men det er det jo ikke - og derfor tror jeg ikke på det ! At det så gør mig til kritiker/skeptiker ser jeg ikke noget negativt i overhovedet smiley

• #29   28. apr 2014 Ja jeg tror på det og jeg kan selv, dog tager jeg kursus for at lære det 100% igen.
    Jeg er generalt en der tror på mere mellem himmel og jord, da jeg ganske enkelt har oplevelserne til at vide det findes. At folk ikke tror på det er iorden, jeg vil ikke belaste dem med det findes, hvis de ikke belaster mig med at sige det ikke gør.

MEN jeg tror endnu mere på de 1000 af fuskere der render rundt og giver en standard beskrivelse af ens hest.

Kommentér på:
Hestehvisker/telepati - tror i på det?

Annonce