{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Løsdrift - Pris {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad I betaler for at have jeres heste i løsdrift? smiley

Hvilke faciliteter er der på stedet, hvad er der med i prisen og er der noget staldarbejde I skal hjælpe med?

Lige pt. står min pony i løsdrift, og har gjort det vinteren over, og det fungere fantastisk. Hun virker glad og afslappet i flokken, er i god hul og virker også dejlig afslappet når hun kommer ind i stalden og stå smiley

Sagen er den at jeg ikke helt ved hvad jeg dog skal stille op med den pony. Har ikke råd til at have hende stående der hvor hun står hun, da jeg er på SU og godt kan mærke at når der kommer regninger fra forsikring, dyrlæge mm. så er der ikke meget tilbage. Jeg har tænkt på at sælge hende, men for silvan hvor jeg dog holder af den pony! En anden tanke har også været at låne hende ud for et år, hvis det var muligt, men så har jeg højst sandsynlig ikke mulighed for at komme ud til den bette prut.

Åhhh, det er sgu svært det her. Nå, men i stedet har jeg så tænkt om det måske var en bedre idé og finde et sted, med en biligere løsdrift, gerne med en lukket bane og en skov i nærheden, så jeg stadigvæk kan komme ud og ride.

Nå, men derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om hvad I giver smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løsdrift - Pris
  • #1   5. maj 2014 Jeg giver 800 kr. for at have hende stående i en løsdrift med:
    - Tilhørende bokse (hvis det skulle blive nødvendigt)
    - Mineraler og vitaminer
    - Roundpen (aner ikke hvor stor)
    - Hø og halm
    - Vand 5 min. gang derfra
    - Skov 5-10 min. væk

    Vi har alle en stalddag om ugen, hvor vi hjælper hinanden med at fodre hestene.
    Det er et super dejligt sted derude. smiley

    Det er i Østjylland.

    Det er et svært valg - jeg håber at du finder ud af det. smiley


  • #2   5. maj 2014 Det lyder som et lækkert sted smiley Pt. giver jeg 2000 kr. Der kan så heller ikke sættes en finger på noget som helst, men min pengepung kan sgu ikke være med, når jeg er under uddannelse, og skal være det de næste år frem smiley

  • #3   5. maj 2014 Jeg giver 700 om sommeren og 1100 om vinteren
    Jeg får:
    Fint skur på folden
    læ stort set hele vejen rundt
    10 tønder land
    Ridebane
    Ridehal
    Springbane
    Strand 10 min skridt væk

    om vinteren får de fri wrap
    skal selv sørge for foder og selv fodre, altid mulighed for at låne en boks


  • #4   5. maj 2014 Giver 900 eller 1000 pr. måned.
    Det er inklusiv alt..
    På stedet er der ridebane, store folde, en mindre stald, mulighed for at sætte spring op og sådan noget.
    Det ligger heeeeeelt op til flere skove, så der er rig mulighed for at ride i skoven. smiley
    Derudover ligger der et par søer i nærheden, hvis man vil ride dertil, men hav er der ikke rigtig noget af smiley



  • #5   5. maj 2014 Det er også dyrt.

    Jeg betaler også selv alt til Blika, da mine forældre ikke har råd. De vil hellere end gerne bidrage med lidt penge - men det er ikke så meget i forhold til hvad jeg selv betaler.Derfor er det jo også vigtigt for mig, at stedet er billigt - men alligevel godt. smiley


  • #6   5. maj 2014 Jeg er jo så gammel at jeg betaler ALT selv smiley Så der er ikke så meget andet, end at finde et andet sted, hvis jeg skal kunne spare lidt penge, og derved have råd til at beholde hende. Men synes de priser I nævner er helt fair, 800-1000 kr. så håber jeg bare jeg kan finde noget over sommeren.

  • #7   5. maj 2014
    Min stod i løsdrift et sted hvor det kostede 300 kr inkl. ingenting andet end vand og hvad der var på stedet. Så skulle jeg sammen med en anden opstalder splejse om hø og strøelse. Men var jeg blevet stående, var det nok ikke røget over 1000 kr pr. måned.


  • #8   5. maj 2014 Det var jo sådan set billigt som, dog skal det nye sted, være et hvor hø/halm er med, da jeg ikke har bil, eller kender nogen der må køre med en trailer smiley Så ville hurtig støde på et problem, hvis jeg selv skulle stå for at få hø/halm hjem smiley

  • #9   5. maj 2014
    Det er også møg irriterende. Har en far der har kørt, men vi har fået ny bil så nu gider han ikke. Så det var vigtigt for mig da jeg flyttede at strøelse og grovfoder var inkl.


  • #10   5. maj 2014 Det er også et most her smiley Jeg har også været i gang med at se hvad der var i området. Og der var bare nul og niks smiley

Kommentér på:
Løsdrift - Pris

Annonce