Udlåne disse heste, muligt? {{forumTopicSubject}}
Hej
Da jeg skal i 3.g efter sommerferien overvejer jeg at udlåne mine to heste fra 15. oktober til 1. april +/-
Tror I det vil være muligt at finde nogle? Laver self en annonce rundt omkring
Ponyen: 4 års DSP hoppe,146 cm, kan alt hvad en 4 års skal, kan galopere på marken alene og med andre, redet på bane og præsenteret for mange ting, men ikke mere end hun kan klare, ellers sød og dejlig uden de store unoder, men hun er selfølgelig unghest og kan springe til siden hvis der er en farlig mælkebøtte på vejen
Hesten: 12 års friser/nordsvensk skovhest, 153 cm, idiotsikker! Rigtig robust stor konehest, som kan rides ud alene og i rebgrime, super skøn altså! pt ikke i verdens bedste form men det bliver hun inden udlån.
Mine krav: foldtid, passes og plejes som heste skal, sko på hesten, og udlåner betaler alt på nær vaccine. Og kun på Sjælland. Ponyen skal startes som pony til 2-3 stævner. Og ellers har man dem som sine egne, og får alt udstyr med og de må godt skilles ad.
Burde det være muligt?
jun 2007
Følger: 57 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 3.173
jun 2007
Følger: 57 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 3.173
nov 2006
Følger: 73 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 74 Svar: 245
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
MEEEN pas på, sørg for at få skrevet selv den mindste lille latterlige ting ned i kontrakt..
Jeg måtte nemlig betale 2600kr plus hente min hest kl lort om aftenen fordi han ikke trivedes(hvilket var grunden til han skulle hjem) og de fratog mig ALLE rettigheder til min egen hest stortset..
samt da han kom hjem måtte jeg igennem et større forløb med massør og masser af genoptræning fordi han var blevet redet på forparten og ikke havde nogen muskler i bagparten..
Og alt dette skete på/efter 2måneder i udlån hos en ellers sød pige
Udlåne disse heste, muligt?