{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Udlåne disse heste, muligt? {{forumTopicSubject}}

Hej
Da jeg skal i 3.g efter sommerferien overvejer jeg at udlåne mine to heste fra 15. oktober til 1. april +/-

Tror I det vil være muligt at finde nogle? Laver self en annonce rundt omkring smiley

Ponyen: 4 års DSP hoppe,146 cm, kan alt hvad en 4 års skal, kan galopere på marken alene og med andre, redet på bane og præsenteret for mange ting, men ikke mere end hun kan klare, ellers sød og dejlig uden de store unoder, men hun er selfølgelig unghest og kan springe til siden hvis der er en farlig mælkebøtte på vejen smiley

Hesten: 12 års friser/nordsvensk skovhest, 153 cm, idiotsikker! Rigtig robust stor konehest, som kan rides ud alene og i rebgrime, super skøn altså! pt ikke i verdens bedste form men det bliver hun inden udlån.

Mine krav: foldtid, passes og plejes som heste skal, sko på hesten, og udlåner betaler alt på nær vaccine. Og kun på Sjælland. Ponyen skal startes som pony til 2-3 stævner. Og ellers har man dem som sine egne, og får alt udstyr med og de må godt skilles ad. smiley

Burde det være muligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlåne disse heste, muligt?
Kommentér på:
Udlåne disse heste, muligt?

Annonce