{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr - Enghøjs ponyclub?
  • #1   22. jun 2014 Jeg var der én gang, og kommer aldrig derhen igen.
    Det er ikke særlig sjovt, du deler med andre om hestene, undervisningen er bestemt ikke god (de behandler en som var man nybegynder) og der er regler om alt..
    Det eneste positive er at naturen er fantastisk.

• #2   22. jun 2014 Hmmm smiley

• #3   22. jun 2014 Ja må også sige, at jeg ikke var så imponeret over Enghøjs Ponyklub.

Riden var kedelig, fordi man blev behandlet som en nybegynder, og man skulle dele sin hest..
    Den hest jeg hed var sød nok, men kunne ikke en skid, især ikke til spring! Og ja regler om alt.. Soveværelserne var fine nok, det eneste nedern var at når man lå og halvsov blev man bedt om at udlevere sin mobil, fordi nogle andre havde leget med deres...

Men turene var gode smiley

• #5   22. jun 2014 Har været der og nærmer mig aldrig stedet igen!!!! Altså selve stedet var fint! Men undervisningen var ikke noget at råbe hurra for! Og der var regler om alt! smiley

• #7   22. jun 2014 Jeg var der en gang for 2 år siden. Det var den dårligste ridelejr EVER! Jeg fik ikke noget som helst ud af det! Du lære ikke noget i hverken dressur eller spring og du springer et lille kryds én gang, du er omkring 20 på hvert hold, maden er rimelig dårlig og hjælperene er for at sige det mildt røv sure... No offence til dem der godt kan lide enghøj, men det var den værste uge i sommerferien smiley

• #8   22. jun 2014 Skal derhen i år, og håber det har ændret sig siden i var der smiley havde ellers hørt at de skulle være ret gode mod deres heste smiley

• #9   22. jun 2014 Jeg har også været der, det var nok den ridelejr jeg havde set mest op til, jeg havde kun hørt gode anmeldelser osv, det endte med at det var den dårligste ridelejr jeg nogensinde har været på.
    Undervisningen var dårlig, man skulle dele hest, og igen reglerne. Faciliteterne er meget gode, men ellers ikke noget at råbe hurra for.
    Jeg var også så uheldig at få en skide irriterende hest der var ligeglad om du var der, samtlige dage jeg lukkede ud blev den stående på min fod, lige meget hvor meget jeg end skubber til den, og hestene er på rideskole niveau.

• #10   22. jun 2014 Jeg var der for nogle år siden, og jeg kan genkende alle de ting om regler og undervisning som I andre har skrevet. Min hest væltede med mig, da vi var i skoven og da vi kom tilbage til gården, var de bare sådan lidt "nå".

• #11   22. jun 2014 Ikke andet end at jeg aldrig skal derhen..

• #12   22. jun 2014 Ridelejren var som en fabrik, de kunne ikke engang vores navne. Hjælperne på min ridelejr var rigtig søde, men undervisning var mildest talt noget lort, og jeg red endda på det ''gode'' hold. Det var med række-ridning, og i springning skulle vi også ride på række. Vores hytte var noget lort, jeg lå på ''gulvet'' i en køje med 3 senge og ingen plads til vores ting. Maden var dårlig, og der var ingen plads at sidde på ved måltiderne. Det bedste var de tøser jeg boede sammen med, de var virkelig søde dem jeg boede i hytte med, og jeg skal på en anden ridelejr i år med Lærke som jeg mødte på ridelejren sidste år. smiley

• #13   22. jun 2014 Vil gerne uddybe lidt mere.
    Undervisningen: Hver eneste gang vi skridtede måtte vi IKKE have fat i tøjlerne OVERHOVEDET, meget meget brugbart når hestene så bare går op i r*ven på hinanden... Og når vi skulle galopere var det på række, den hest jeg red er en meget stærk hest - og jeg vil ikke sidde og hive i dens mund så jeg vil lave en volte. Underviseren giver mig en kæmpe skideballe selvom jeg forklare hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde, og jeg ryger tilbge i rækken igen. Hesten stikker så af op i r*ven på hesten foran og jeg kan ikke stoppe den, og jeg tør ikke dreje ind igen så hesten foran sparker self ud - så jeg får endnu en skideballe. Dér blev jeg sq forarget. Jeg må ikke lave volter selvom jeg ikke kan holde hesten, og når jeg så gør det som hun siger og det ender som jeg sagde det får jeg en til skideballe...
    De har også en hest der bider i boksen, så den har de givet mundkurv på, som man ellers plejer at bruge til forfangne heste.
    Jeg sætter aldrig min fod på den gård igen. Nogensinde.

• #14   22. jun 2014 Puha.. Jeg var der 1 gang med to rideveninder, vi tog HJEM om natten for at sove, jeg kunne slet ikke lide at være der!
    De var sure heletiden, jeg fik en pisse doven hest, som slet ikke gad noget..
    Der var virkelig mange regler, og mange af ponyerne var sure, en af dem sparkede min veninde i boksen, da hun skulle ind.
    De mener, at man er nybegynder.. Og 5 meter før springet skulle man stå i let sæde og tage hænderne frem, som om man sprang...
    Nej, jeg kommer der ALDRIG igen, og skal ALDRIG anbefale nogen at tage derud. Jeg ville hellere være hjemme en hel sommer, end tage dertil.

• #17   22. jun 2014 Jeg red også på Silver.. Han var rigtig doven, og en dag lå han og sov i boksen, jeg kunne ikke få ham op, og de der hjælpere blev pisse sure på mig.. Det var sq da ikke min skyld hesten ikke gad op.
    Ellers var den sød nok.

• #19   24. jun 2014 Det lyder ikke som nogle gode oplevelser fra jer...

• #20   24. jun 2014 Der er mange som er rigtig glade for at komme på Enghøj. Det var jeg også selv som barn. Jeg elskede den uge om året, hvor jeg kunne lege at jeg havde min egen pony.

Men nej, hvis man ønsker en uge hvor man bare har lært en masse både teoretisk og praktisk, så er Enghøj ikke det rigtige valg. Vil du derimod have en hyggelig uge sammen med nogle søde ponyer og piger/ drenge, så er det et godt valg.

Dårlig mad? Det kan jeg slet ikke forstå der bliver sagt. Synes altid Miriam har lavet god mad. Og der er rigeligt af den.

Ja, man er 2 om de fleste heste. Eneste undtagelse er de helt unge eller ældre ponyer. De går kun med 1 rytter og ikke hver uge.
    Da jeg kom der som helt nybegynder syntes jeg kun det var rart at dele med en mere erfaren. For der var jo rigtig meget jeg ikke vidste. Senere kunne jeg så selv hjælpe min lidt mindre erfarne makker.

Rækkeridning? Ja for pokker. Jeg kunne da lige forestille mig hvilket kaos det ville være med bare 10 ryttere som hverken kender deres egen eller de andres ponyer.

Jeg kan ikke udtale mig om stranden, for der har jeg ikke været nede.

Hvis min ponys part kom og spurgte om lov til at låne hende med på ridelejr, så ville hun straks få ja hvis det var Enghøj. Netop fordi jeg der ved der er styr på tingene.

profilbillede
  • #21   24. jun 2014 Det er ikke Miriam der laver mad mere, du er godt klar over der kommer ca 50 piger om ugen smiley

• #22   24. jun 2014 Mirjam står skam for aftensmaden hver dag, ligesom hun altid har gjort smiley

• #23   25. jun 2014 Det var ikke hende der lavede mad, da jeg var der.. smiley

• #24   16. jul 2014 Hvad var det for nogle regler?

• #26   16. jul 2014 Eva: Har det på samme måde. Mig og min veninde drømte om at vinde to 'billetter' til ridelejren. Heldigvis vandt vi ikke..

• #27   16. jul 2014 Regitze & ponyerne
    Jeg VANDT så en uge på Enghøj og havde en fantastisk uge, både det første år og flere år frem.
    Hvis min ponys part spurgte om lov til at tage hende med på ridelejr, ville det også kun være på Enghøj jeg ville sige ja med det samme.

• #28   7. aug 2014 Nu er jeg kommet hjem, og jeg forstår Intet.
    Enghøjs ponyclub er den fedeste uge jeg nogensinde har haft i mit liv. Det var simpelthen så hyggeligt og dejlig mange søde nye veninder. Jeg red på Jeff, og han var verdens sødeste hest!<3 Jeg anbefaler den KLART! Jeg er fuldkommen opsat på at jeg skal der hen næste år med nogle veninder.

• #29   7. aug 2014 Ingen hate, men måske er i for gode til sådan en ridelejr? man skal måske også tænke over om man kommer på en Dressur ridelejr for at lære, eller enghøjs for at hygge-ride. smiley

• #30   7. aug 2014 Altså, mig og mine to veninder, blev ikke behandlet godt.
    Men godt du havde en god uge. (-:

• #31   7. aug 2014 Hjælperne er også lidt sure, bortset fra Nanna! hun var vildt sød og heldigvis havde vi hende som lærer smiley

• #32   7. aug 2014 Da jeg var der var hjælperne også søde. smiley Nanna var der også smiley

• #33   28. feb 2016 marta kan godt være sur

profilbillede
  • #34   28. feb 2016 silver

profilbillede
  • #35   28. feb 2016 sebasitan

profilbillede
  • Alina K
    Alina K Tilmeldt:
    apr 2021

Svar: 1
    #36   7. apr 2021 jeg har været på ridelejren, det er den bedste ridelejr nogensinde! kan klart anbefale det. Mange syntes det ikke er fedt at dele om en hest, men jeg syntes det er meget hyggeligt. Mange kritisere maden, men i kom jo ikke derhen for madens skyld. Hjælperne er meget søde og hjælpsomme. Skovturen er noget af det fedeste, man får lov til at galopere, trave skridte lige hvad der passer dig, og om fredagen får man lov til at springe i skoven. En meget god oplevede og jeg fik mange venner. Igen kan klart anbefale lejren!

• Isabella  K
    Isabella K Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #37   29. dec 2021 Hej er der nogen der kommer på enghøjs i uge 31 2022 skal der hen i sommerferien hved godt det her er en gammel side men åltså prøver bare lige at spørge har været der to gange før og synes det er mega godt og virkelig god mad og gode lære og havde også Nanna smiley

Kommentér på:
Ridelejr - Enghøjs ponyclub?

Annonce