{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enghøjs ridelejr??
  • #1   24. feb 2009 jahh. har kigget. meen de kaan jo finde på at skriive aaaalt muliigt sååå ville lige høre fra en som har været der smiley

• #2   24. feb 2009 En veninde og jeg har været der for.. ja mmmaaange år siden.. smiley Dengang var det hvertfald en rigtig hyggelig ridelejer.. og kan kun forstille mig det stadig er godt.. Man kommer på nogle skønne ture og for undervisning.. osv.. smiley Min veninde var med nogle gange deroppe.. Men det kan godt anbefales.. smiley

• #3   24. feb 2009 Okaay smiley TAKK.. ! Hvor mange rider man på hold?

• #4   24. feb 2009 var på enghøjs for et par år siden. det er ret hyggeligt, man får nye venner, men man kan godt komme til at kede sig lidt dernede. man bliver opdelt på nybegynderhold, let øvet, og øvet. da jeg var der var der ca. 7-10 på hvert hold.

• #5   24. feb 2009 Jeg har været der og synes virkelig ikke det var godt.. smiley Altså hestene var søde nok & det var en fukdstændig fanatstisk skov, men jeg synes ikke stemningen var så god, i forhold til de andre ridelejre jeg har været på. Men det kommer lidt anpå hvad man er til tror jeg.. Hvis man meget er til det sociale (hvilket jeg er) er det ikke der allerbedste sted, men hvis man er der for at ride, og nyde de dejlige omgivelser er det et rigtig godt sted ;).

• #6   24. feb 2009 * Stavefejl er gratis xD

• #7   25. feb 2009 jeg har kommet på enghøjs igennem 6-7 år..
    det er et helt fantastisk sted med gode heste/ponyer og flinke mennesker!
    jeg kan kun anbefale det

• #8   12. mar 2009 Hej,

Jeg har komet på enghøjs i rigtig mange år og synes det er et fantastisk sted.
    Ponyerne er søde, og vi Hjælpere er jo også søde smiley

Det er et pragtfuldt sted, med gode omgivelser og en hyggelig atmosphere. Du må endelig skrive til mig hvis du vil vide mere. Og jeg har også oprettet en enghøjs klub, hvis du vil snakke med hvis du er interesseret i det smiley

KH SiiV

Kommentér på:
Enghøjs ridelejr??

Annonce