{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julekalender til hesten
  • #2   10. nov 2014 Man kan købe sådan nogle gule majs-kiks (hestegodbidder) med hul i midten - lidt ligesom vanillekranse, bare tykkere.

Tag så et stykke stift jerntråd - ca. 1-2 mm tyk. Buk en ende rundt, så den danner en løkke, som er stor nok til, at kiksene ikke kan smutte af. Sæt 23 majs-kiks ned over. Buk nu den anden ende rundt - kun lige så smalt at du kan tage en kiks af. Sæt en lille snor i, så du kan hænge den op.

Find en lille pose og fyld den med godbidder til den 24/12. Bind den om den nederste løkke. Pynt nu kalenderen med gran/julepynt omkring den nederste løkke.

Det er meget hurtigt og enkelt, og du kan genbruge din jernstang til næste år smiley

Jeg har ikke fået lavet mine endnu, så jeg kan ikke vise dig et billede, men jeg håber, at du forstår... Ellers spørg smiley

• #3   11. nov 2014 Ann det lyder meget nemt og jeg vil da meget gerne se billed af den når du engang får dine lavet

• #4   11. nov 2014 De der majsringe kan købes i petworld, kig ved hundekiksene smiley min mule eeeelsker dem smiley
    Ved gnavergodbidderne i petworld kan man købe en burger eller isvaffel. Dem er min hest os pjattet med. Tænker at han får dem som adventguf smiley

• #5   11. nov 2014 Turbohest: Mine heste er også helt vilde med dem :). Jeg plejer at købe majs-kiksene ved Miljøfoder (de har afdelinger i Ikast og Viborg)
    http://miljoefoder.dk/index.php

Elisabeth N: Jeg skal nok lægge et billede ind til dig, men det bliver ikke førend ultimo november...

• #6   11. dec 2014 Så fik jeg endelig taget et billede af julekalenderen - desværre ikke fra start, så min hest har allerede spist en del af gufferne smiley
    Men det burde være nok til at man kan danne sig en idé om, hvordan den laves.

Glædelig jul allesammen ! smiley

profilbillede
Kommentér på:
Julekalender til hesten

Annonce