{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken tid
  • #1   1. dec 2014 Åh der er virkelig så mange emner med denne. Men ja, min har dækken på om vinteren. Hvor meget den får på, når det er koldest afhænger helt af, hvordan hun har det. Pt er hun klippet og går med 150g.

• #2   1. dec 2014 Min er fuldklippet og fik 400 g. på i dag. Der var -1 grad da han kom ud og frost på al mudderet smiley

• #3   1. dec 2014 mine går helt ikke med dækken, men min ny indkøbte hoppe har desværre tendens til at tabe sig i vinter halvåret så hun har i år fået frakke på, for at se om min fodring, har en anden effekt end det foder hun er vant til. hun har været vant til at gå med dækken før hen, men jeg vil helst at hun går uden.
    hu går pt med et regn dækken uden noget foer, og hun har det fint, både i temperatur og i huld. normalt ville hun være begyndt at tabe sig på den her tid, men ikke i år

• #4   1. dec 2014 for 2 måneder siden fik min 100gram på, og jagtklip.
    Tror jeg hæver det til 150 eller 200 og klipper igen, nu her

• #5   1. dec 2014 Min blev klippet i fredags og fik 340g på, han havde før 200g på.

• #6   1. dec 2014 den der her klipper har 350 gram på den der ikke er klippet har lige fået 150 gram på. Hvis de skal gå med dækken hele vinteren skal de til at på smiley

• #7   1. dec 2014 Mine 2 små er klippet, den ene har 150 gram på og den anden 200 gram.
    Min store er ikke klippet men går med dækken fordi hun ikke lægger tyk pels. så for at hun ikke skal tabe sig. Hun har lige fået 200 gram på her i week fordi jeg ikke sys hun var særlig lun mere under sit 100 gr. og det er jo også blevet koldere..

De får først deres vinterdækkener på når jeg kan mærke de er koldere under deres nuværende dækken og når der kommer mere fast frost og minusgrader/sne..

• #9   1. dec 2014 Ja alle mine har dækner på.

De første startede for omkring 2 måneder siden med at få regndækner på.
    Så for en måned siden fik de mellem 150 og 200 gram. på.
    I dag har de fået vinterdækner på mellem 350 og 400 gram.

Igen af mine heste er klippet, og der er tale om New forrest, Hollandsk sportspony og Dansk Varmblod.

• #10   1. dec 2014 Min sportspony har fået 400 g på nu smiley
    Min hest har 200 g
    Min islænder går med 100 g. Hun kunne i realiteten gå uden, men hun har svært vrd at holde huld, selvom hun spiser ca 12 kg wrap (wrap ad libitum) og får specielt foder til hende.

Kommentér på:
Dækken tid

Annonce