{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foldgamacher
  • #2   26. dec 2014 Det kunne måske godt være en mulighed. Tak smiley

    Jeg har allerede deres ridegamacher men baggamacherne sidder ikke så godt på ham.

    Det er egentlig ikke pga. de skal kunne tage hårde slag, det er mere varmeffekten jeg vil have, her når det er rigtig koldt. smiley


  • #3   26. dec 2014 Ja præcis, men der kan man evt købe horseguards staldgamache der prisen ikke så høj, men stadig med "dyne" i, så sker der ikke noget ved de blive beskidte og ødelagt på fold. (link fjernet)

  • #4   26. dec 2014 Du kan finde mærket i Hööks smiley

  • #5   26. dec 2014 Du ved godt back on track virker bedst hvis de ikke har det på i døgn drift så hvorfor ikke lade hesten Gå uden på folden så slippet du for at ødelægge nogle dyre garager ude i smadret med mindre hesten selvfølgelig er så skævbenet den ikke kan gå uden

  • #6   26. dec 2014 Min den ene går med deres gamacher på uden om dagen. Det fungere super godt. Han har ikke noget på om natten. Men han kommer nemt til skade når han leger med de andre. Ja det er træls hvis de bliver ødelagt, men i forhold til alm gamacher, så er de ikke overdrevet varme inden i efter en hel dag på folden

  • #7   26. dec 2014 De horseguard kunne faktisk også være en mulighed måske. Tusind tak for hjælpen:-)

    Drømmehesten: Jeg ved godt det ikke er godt 24/7, men han vil få dem på om morgenen, og af når han kommer ind ved 3 tiden smiley

    Det var fordi vi var inde i en hestebutik som anbefalede at vi måske kunne bruge bot staldgamacher på folden. Der vil gå noget tid, hvis han overhoved ville kunne ødelægge dem smiley Han er skam ikke skævbenet, men vil blot gerne passe på hans ben, da han er en ældre herre.


  • #8   26. dec 2014 Helle: Det lyder da godt. Hvilke er det du bruger? smiley
    Tak.


  • #10   26. dec 2014 Ville aædrig give stald ganacher på på fold eftersom puderne nemt bliver smask våde også går den rundt med våde ben hele dagen. smiley
    Desuden mister back on track ikke effekten af at de går med det 27/7? Ved ikke hvor i har læst det! Back on track siger jo selv de skal bruges så meget som muligt smiley
    Men når det så er sagt ville jeg ikke give andet end spring gamacher på på fold og kun hvis det meget nødvendigt da det ikke er sundt at have gamacher på for deres ben i længere tid (min dyrlæge siger maks to timer) men skaderne på ikke at give på kan jo nogengangr være værre hvis de nogle bøller på folden smiley


  • #12   27. dec 2014 Jeg bruger den der hedder ridegamache. Jeg bruger dem kun til forben. Men jeg synes ikke forbenene bliver voldsomt våde af dem. Og det virker til at de genere ham mindre end alm springgamacher

Kommentér på:
Foldgamacher

Annonce