{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyrværkeri og heste
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   27. dec 2014 Baldrian - inden de bliver urolige..

Og alt efter styrken af deres urolighed/angst så er stærkere middel

• #2   27. dec 2014 Hos os gør vi det samme som hos jer: lys, musik og en ekstra stor bunke hø smiley

• Hopsi :-)
    Hopsi :-) Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 140
    #3   27. dec 2014 Ingenting her, alt er som det plejer

• #4   27. dec 2014 Så længe alle heste er i stalden og de alle har hø så tror jeg ikke der sker noget. De plejer at være utroligt rolige så længe alle er inde. Selv når det lyder som om taget flyver af stående fleste og sover. Men vi tænder lys og sætte musik på og giver ekstra hø tror jeg smiley

• #5   27. dec 2014 Min går i løsdrift - men er så også fuldstændig ligeglad. Havde en opstaldet som var meget urolig og hun fik godt med stråfoder også hold jeg bare godt øje med hende smiley

• #6   27. dec 2014 jeg regner med at give dem vat i ørene...

• #7   27. dec 2014 giv dem en masse hutte på, musik, lys og massere af wrab/hø

• #8   28. dec 2014 jeg brugte dr bach sidste nytår, da min vallak næsten kunne smader sin boks. Så jeg havde to heste som bare stod og sov. og det skal lige siges at jeg boede i en mindre by, hvor der var mega gang i den. naboen tog ingen hensyn eller noget

mine reagere normalt ikke når de er ude, men især min vallak bliver nervøs når han kommer ind, og det er mørkt ude. satte noget for vinduerne - det pillede han bare ned. musik og hø har ingen virkning

er så lidt spændt på hvordan de tager det i år. er flyttet på landet, hvor det vildste er et par kanonslag, hvilket de er ligeglad med da de er vant til jagt

Kommentér på:
Fyrværkeri og heste

Annonce