{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

hest og fyrværkeri .... {{forumTopicSubject}}

Heste og fyrværkeri er virkelig en dårlig kombination...
Jeg var på vej ud af ridehuset med Figaro, jeg "parkerer" ham lige uden for døren, for at gå tilbage og lukke porten, da det var for glat til at vende ham om... Men han plejer jo at stå stille... Lige det øjeblik, jeg vendte mig om for at tage fat i tøjlerne igen, hører jeg bare det største brag og ser nogle glimt ud af øjenkrogen.. Figaro spidser naturligvis ører og går et skridt frem.. Jeg skynder mig at tage fat i ham, da det virkelig er glat lige uden for ridehuset... Heldigvis gled han ikke.. Men fyrværkeriet bliver ved.. Der kommer op til 7 - 8 brag og en hel masse glimt oppe i himlen... Min ellers rolige hest blev virkelig bange, heldigvis gled han ikke på de glatte sten... Men hold da op.. Det var max. 200 meter væk, de fyrede raketter af..

Er der egentlig nogle der ved, hvor langt der skal være fra et sted med heste, til hvor man må fyre krudt af? Mener nemlig, at der er en "lov" for dette, eller er jeg helt gal på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hest og fyrværkeri ....
Kommentér på:
hest og fyrværkeri ....

Annonce