{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.633 visninger | Oprettet:

Til jer med bomløse sadler {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have en bomløs sadel, da jeg arbejder som guide og derfor rider meget, specielt om sommeren. Jeg har problemer med at jeg rent ud sagt får sår ved ballerene, og det gør så djævelsk ondt. Jeg synes ikke om ret mange alm. sadler og der er stort set kun 2 ud af vores omtrent 60 sadler jeg kan lide at sidde i, men synes også de er en kende hårde.

Jeg har prøvet en karlslund kontakt, på en træhest på messe, og synes detn var fantatisk at sætte sig ned i !

Så nu sidder jeg og kigger på henholdsvis:
- Karlsund Kontakt
- Karlsund Kontakt 2
- Aquila Pad
- Aquila Pad soft - ser meget lækker ud smiley
- Eques Pad
- Draupnir Vilje

Så jeg vil gerne høre jer derude som har erfaring med disse sadler, hvad I oplever med dem, og hvilkenIi synes er bedst ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer med bomløse sadler
  • #1   16. jan 2015 Ingen erfaring med dem du nævner, men har du prøvet en Sensation? Jeg har pt en G4 og det er uden tvivl det behageligste jeg nogensinde har puttet min mås i! Jeg har en skade i bækken,korsben og lænd og har derfor ekstremt spændte sædemuskler, så gamle Stübben eller Passier er no-go.;-)