{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Basic omega 3. godt for ældre hest?? {{forumTopicSubject}}

Sidder og tænker om jeg skal køre videre i det foder som jeg har nu? Kører ligenu med basic omega 3 fra eugifirst. jeg er helt vild med selve mærket og sonny elsker virkelig sit foder. han er en meget kræsen hest og dette foder har gjort at hans fodring er et festmåltid for ham HVER gang!

Men er bange for han ikke får de protein og mineraler og vitaminer han skal have.
han har også tabt sig men det tror jeg skyldes sorg. da 2 af hans gode foldkamerater er blevet flyttet og han nu står med nogen som vil have sin magt over ham.

Jeg flytter til den 1. et sted hvor han kan have sit wrap i fred og derfor kan fedes op igen.

Mit spørgsmål er. hvad er jeg mening om basic omega 3?? Vil i mene jeg skal give han noget foder ved siden af det andet foder som er beregnet til ældre heste?? Har forresten kigget på den fra brogaarden og den fra pavo.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Basic omega 3. godt for ældre hest??
  • #1   24. mar 2015 Jeg bruger det samme som dig,og min store dv vallak får et kg af det,og et kg havre om dagen,og han ser super godt ud nu,efter jeg tilsatte havre,min ox vallak som jeg rider på,får 600 gram af hver,og ser også super godt ud,så det kan jeg anbefale hvis du vil tilsætte noget,for på den måde ødelægger man ikke vitamin og mineral balancen i deres foder

• #2   24. mar 2015 Ved ikke helt om jeg forstår dig ret AC OX, men man kan altså ikke bare smide havre i uden at det rykker på vitamin/mineral balancen.

• #3   24. mar 2015 Min foderkonsulent har sat det sammen til mine heste,og de er dækket ind og trives super på det

• #4   24. mar 2015 Det er også fint hvis det er regnet ud, men det lød bare som om du mente man bare kunne tilsætte havre uden at rykke vitamin/mineral balancen. Men det kan man altså ikke.

Kommentér på:
Basic omega 3. godt for ældre hest??

Annonce