{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Lise N
Lise N
Tilmeldt:
31. mar 2015
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 6

Foderplan {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er uddannet dyrepasser og jordbrugsteknolog med speciale i heste. Jeg vil høre om der er interesse for at få tjekket op på og få lavet ny foderplan til hesten? Min store interesse er indenfor fodring. Planerne vil blive udarbejdet i PC-Horse, og med det foder du ønsker. Jeg tænker at jeg vil tage lidt for det, 50 kr for et tjek og 100 kr for en ny foderplan?

Lyder det rimeligt?

Hilsen Lise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foderplan
  • #1   10. jun 2015 Jeg ville aldrig betale penge - men det er fordi at equsana gør det gratis, og de fandt frem til det alle mine heste har fungeret bedst på, of hjulpet med vægttab m.m. Og så havde jeg også en dyrlæge som tjekkede gratis smiley

  • #3   10. jun 2015 Munk og Jasmin
    Laver Equsana stadigvæk gratis foderplaner? jeg fik nemlig også lavet en til min hest en gang af dem, men synes ikke jeg kan finde siden med foderplaner længere, inde på deres hjemmeside smiley

    Du kan også få Brogaarden til at lave foderplaner gratis smiley


  • #4   10. jun 2015 Nu har jeg selv et foderprogram og laver mine egne foderplaner - så nej det ville jeg ikke være interesseret i.

    Men havde jeg ikke selv program, så ville jeg til enhver tid vælge at betale en uvildig 100 kr. for at lave en foderplan fremfor at bruge dem fra producenterne. Syntes desværre ikke altid deres bud er helt optimale.



  • #6   10. jun 2015 Det er jo ikke fordi en jordbrugsteknolog ikke er dygtig nok, men ofte er de ikke helt uvildige, og det vil jeg gerne have.

Kommentér på:
Foderplan

Annonce