{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Mundkurv af {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
I slut juni købte jeg en mundkurv af én herinde.
Min hest fik den på, tabte sig rigtig fint og ser nu rigtig pæn ud. Den sidder på en almindelig grime med strips, og jeg har været nødsaget til at montere grimen på en halsrem, for at hun holdt den på. Hun har smidt den mange gange alligevel, jeg har måttet montere både lam, gaffatape og vaskeklude på den, så hun kunne beholde hår og skind.
Hun smed den igen i dag, og jeg har så i samråd med staldejer ladet den blive af.
Hun holder øje og det gør jeg også. Græsset er jo gammelt nu - meget af det er vissent, og vi lukker ikke på nyt græs før hun lige har vænnet sig til at gå uden. Vi har så meget græs (og kun to heste til at spise det) at de kan holde sig på det i efteråret også.

Men er det en dum ide at lade hende gå uden mundkurven fra nu af? Vi blev enige om, st hun nok to lidt på igen, men at hun ikke bliver en tromle ligesom i foråret på grund af sukkeret - eller manglen på samme.
Hvad tænker I? Hun har aldrig været forfangen, hun fik mundkurv på, fordi hun ikke skulle blive alt for fed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundkurv af
Kommentér på:
Mundkurv af

Annonce