{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår?
  • #2   9. aug 2015 Altså for at være på den sikre side kan du evt spraye noget desinficerende på dem så der ikke går noget betændelse i..
    Ellers så bare vær forsigtig med at dit hovedtøj ikke skærer yderligere i dem smiley


  • #3   9. aug 2015 Er der giftige planter på folden?

  • #4   9. aug 2015 Ok smiley der er vidst ingen giftige planter på folden, tror heller ikke han vil spise dem, da der er massere af græs smiley

  • #5   9. aug 2015 Jeg har sprayet lidt aloe vera på smiley

  • #6   9. aug 2015 Nogle planter er det nok at de rører og det ligner en typisk reaktion på giftige planter smiley

  • #7   9. aug 2015 Ok, jeg går lige en runde på folden smiley

  • #8   9. aug 2015 Min hest havde for omkring 5 dage siden et sår på underlæben som ligner din hests sår. Jeg smurte og vaskede det ikke, og nu er det næsten helt væk. Jeg holdt bare godt øje med at det ikke blev betændt eller han var generet og øm. Evt rens det og vent nogle dage og bliver det værre så ring til dyrlægen og spørg dem hvad du skal gøre smiley

  • #9   9. aug 2015 bare kopattesalve på heller sårsavle som kan købes i en heste butik smiley
    hvis hesten er øm heller hæve så snak med din dyrlæge for en sikkehedes skyld hvis nu det er noget som den ikke kan tåle


  • #10   9. aug 2015 ALDRIG KOPATTESALVE!!
    Har fået det af vide af 2 dyrlæger at det er rigtig godt - til kopatter. IKKE heste!


  • #11   9. aug 2015 Frederikke: Ro på, helosan/kopattesalve er brugt til heste, køer osv i maaaaange år, det fungerer skam fint til alle arter smiley

  • #12   9. aug 2015 Det var skam ikke for at lyde sur, men har fået af vide af 2 dyrlæger at det for det første ikke hjælper hesten overhovedet og for det andet så skal man investere i noget andet som vil hjælpe. Det er spild at købe det andet smiley
    - Kan godt se at det kom til at lyde sådan at det var helt farligt for hesten, det er det ikke, men omvendt så hjælper det heller ikke overhovedet


  • #13   9. aug 2015 Det er jo ikke helt sandt.... Helosan er super til rigtig mange typer små skrammer osv, selvfølgelig er det ikke et mirakel middel, men kan bruges til en masse med god effekt.... Det har jeg da selv erfaret igennem mine 26 år med heste smiley

  • #14   9. aug 2015 Jeg siger bare hvad jeg har fået af vide af to erfarne mennesker der ved hvad de siger og af min egen erfaring.
    Sikker på det godt kan hjælpe nogen heste, men det er ikke alle da det ikke er lavet til det. Det gør intet godt for hesten.
    Det er da fedt at det har hjulpet dig, men det er bare ikke beregnet til det.
    Vi har hver vores erfaringer og det er også fint - det er bare godt..
    Synes ikke at det skal blive til en diskussion da vi har forskellige oplevelser.
    Jeg har også brugt det engang og det hjalp ikke og gjorde det på ingen måde bedre for min hest, men igen det er fint hvis at det har hjulpet dig smiley


  • #15   10. aug 2015 Forskellen ligger i at du har brugt det en gang, jeg har brugt det mange! gange igennem de sidste mange år, det er noget de fleste har i stalden og det er noget folk har brugt med succes i mange år... Længere er den sådan set ikke smiley

  • #16   10. aug 2015 Den er så lang at man har forskellig erfaringer smiley
    Det er intet godt for hesten. Jeg har brugt det mere end én gang og jeg er måske ung, men har også mine erfaringer og min viden.
    Jeg skrev det bare for at hjælpe ikke for at starte en unødig diskussion!


  • #17   10. aug 2015 Ja du er ung, 13 år? Jeg troede også jeg vidste en hulens masse i den alder, men nu kan vi ikke komme udenom hvad 26 års erfaring har at sige, især ikke når det kommer til gentagende brug af produkter smiley
    Der er mange dyrlæger som siger det modsatte af de 2 du henviser til, og man skal passe på med bare at smide en konstatering afsted, især når den ikke er faktuelt dokumenteret smiley


  • #18   10. aug 2015 den har altid virker for mig smiley ikke på et open sår men på små sår
    ellers har jeg altid brugt Helosan og Blue Hors Sårspray smiley


  • #19   10. aug 2015 Jeg har intet sagt om at jeg ved en hulens masse.
    Man kan heller ikke komme uden om at jeg stadig har min viden.
    Jeg vil til gengæld bestemt ikke høre for hvad jeg tror jeg ved og hvad jeg ikke gør. Alder har ingen betydning når det kommer til erfaringer.
    Der er børneryttere der er lige så gode som voksenryttere, så det kan derfor ikke stilles op på den måde - ikke sagt som at jeg er det.
    Jeg ved præcis hvor dygtig og dårlig jeg er og jeg ved hvordan MIN viden er. smiley
    Jeg skrev hvad jeg mener og den mening står jeg ved.
    Jeg er helt sikker på at vores dyrlæger er af samme status og viden.
    Min erfaring og viden er som den er og din er som den er.
    Jeg lukker af nu, så hvis du svarer ved jeg det ikke.
    Det er en åndssvag diskussion vi er havnet i når ingen af os har decideret ret - dette er en smagssag.

    Ha en fortsat god dag smiley


  • #20   10. aug 2015 jeg har altid haft en kendt dyrlæge som har styr på mine travheste smiley
    som jeg har haft siden jeg var 10 år gammel og har altid brugt det men
    kopattesalve selv heller ikke være på et open mund sår på en hest da
    det kan sive meget men det har aldrig taget skade på et lukke sår osv
    på ben smiley


  • #21   10. aug 2015 Det er også ret nemt bare at tale udenom... Havde du haft et faktuelt link til at kopattesalve ingen effekt har på andet end køer, så havde jeg lyttet til dig, men det taler du bare udenom smiley

    Og jo, alder har betydning, og da i særdeleshed når det kommer til noget som at bruge et produkt igennem mange år, der vil du jo aldrig kunne sammenligne min erfaring med din i og med jeg har brugt det dobbelt så lang tid som du har levet smiley


Kommentér på:
Sår?

Annonce