{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

sår {{forumTopicSubject}}

Roder en islænder der nu to gange på unde en mdr har lavet hul på det ene bagben. På indvendig side og benet hæver p hver gang; ( det går hurtigt over og dyrlægen siger det pga såret hun er ren gående og de siger jeg bare kan ride men ved ik rigtig om det godt for den ville jo helst ik men dyrlægen anbefaler det. Men for at undgå dette problem kan man så ride med klokker både for og bag? ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sår
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   10. okt 2014 På med bandager og klokker smiley

  • #2   10. okt 2014 Ja bandager og klokker ville jeg os sige du ved ikke hvorfor den for de så der, for den dem på flod eller? smiley

  • #3   10. okt 2014 når nu den ikke bliver halt, ville jeg vaske den og smøre med en helelende salve evt. jodopax-gel som er let desinficerende.

    for meget indpak gør bare at hesten ikke lærer at flytte benene og derfor bliver ved med at lave hul på sig selv.

    min har for en uges tid siden lavet hul på oversiden mellem hov og kronrand, min første tanke var uha nu bliver han nødt til at gå med klokker på bagbenene også (går med klokker 24/7 for forben pga han smider sko) men jeg har besluttet mig for at nøjes med at vaske og smøre så håber jeg han har lært at det gør ondt.


Kommentér på:
sår

Annonce