{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Beroligende under smed {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley
Jeg ville lige høre om der er nogle der kan anbefale noget beroligende til min 2-års araber, som hun kan få inden smedebesøg? Det skal lige siges at vi arbejder på at hun skal blive tryg ved det, og er også nået langt, men vi mangler en del endnu. Det er ved at være oppe over at hun skal have smed igen, så bliver nødt til at finde noget der kan tage toppen af nervøsiteten.. Sidst hun havde smed havde jeg dyrlægen ude og bedøve hende, da vi ikke kunne løfte bagben på hende, uden at hun sparkede os smiley
Håber at der er nogle der har et godt forslag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beroligende under smed
  • #2   25. okt 2015 Den kan man vidst ikke få udleveret mere smiley

• #4   25. okt 2015 jeg får noget pasta fra dyrlægen. min tidligere smed synes han skulle have 2numre for små sko på. Første gang han skulle have sko på. så han kan slet ikke have det mere. min smed kan ikke gøre sig arbejde ordentligt med ham i panik. så han får bedøvelse. dog er det blevet bedre. vi kan slå en tabt sko på nu. yeaah smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   26. okt 2015 Baldrian smiley

• #6   26. okt 2015 Jeg bruger noget der hedder AnxiKalm, det tager fint toppen af stress.
    Den første bøttet fik jeg af dyrlægen, men har siden selv købt hjem fra England, da det er meget billiger.

Zyklene kan man også få til heste, det skulle efter sigende også have en god effect.

• #7   26. okt 2015 Jeg har engang brugt noget pasta fra dyrlægen, som den skulle have under tungen 1 time før, det virkede super!

• #8   26. okt 2015 Min 2 års, er meget letpåvirkelig når der sker nye/andre ting, så sådan noget som at smeden skal beskære hende, stresser hun rigtig meget op over, også selvom hun står pænt, når jeg dagligt renser hove på hende..
    Men jeg gør det at jeg holde en stor tot wrap foran hende, så hun kun fokuserer på at spise og 1,2,3 så der smeden færdig. I starten stressede hun alt for meget ved nye tiltag og derfor kunne hun ikke spise, men nu har vi lært hinanden at kende og derfor læser jeg hende meget bedre... måske dette ikke kan hjælpe jer, hvis hun stresser alt for meget - men jeg synes alligevel at jeg vil skrive det smiley

• #9   26. okt 2015 Nu det her nok ikk det råd du søger men jeg har god erfaring med heste der sparker når de skal ha løftet bagben med a vi tager et træktov og ligger rundt om koden og bruger det til at løfte benet så kan de sparke alt det de vil uden du bliver ramt og samtidig lærer de hurtigt det ikk hjælper at sparke da presset først forsvinder når de står stille. Det skal self gøres med måde og mange smede benytter sig også af dette triks

• Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
    #10   26. okt 2015 Jeg har en der står lidt uroligt og er rigtig træt af det så denne gang hvor han både skulle have sko og snesåler havde jeg et brev Zyklene liggende som jeg gav ham og han stod bare bom stille smeden var glad og jeg var forbavset over hans reaktion

• #11   26. okt 2015 Zylkéne virker, men hvis jeg husker rigtigt er det en god ide af starte hesten på det en eller to dage i forvejen.

Min får det til nytår, sammen med vat i ørerne og musik i stalden, da hun er hunderæd for fyrværkeri. Det virker, efter hun er begyndt at få det til nytår ligner hendes boks ikke længere et bombekrater når de skal ud igen d. 1/1. smiley

• Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
    #12   26. okt 2015 Jeg oplevede meget beroligende virkning bare ved det ene brev 1.5 time før smeden kom

• #14   26. okt 2015 Den med Gaffa tape virker faktisk vi prøvede det

Kommentér på:
Beroligende under smed

Annonce