{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler for vaccination
  • #1   10. dec 2015
    Det er ikke lovpligtigt og vaccinere hesten.

• #2   10. dec 2015 hvis du skal til stævne kåring dyrskue og lign skal du ha vacc den

• #3   10. dec 2015 For islænder gælder det at man skal have tre basis vacciner, og efterfølgende vaccinere dem årligt. (Den årlige vaccination skal ske på dagen for den sidste vaccination eller før, ellers skal man starte forfra igen med de tre vaccinationer..)
    Når du har givet den første vaccination skal du give den næste 1-3 måneder efter, og efter den 2 skal der gå 5-6(måske 7 kan ikke huske det) måneder. Hvis man vil starte stævner skal hesten som minimum have de to vacciner, og allerhelst have alle 3. Det er ikke lovpligtigt, men DI og klubberne vil ikke tillade ikke vaccinerede heste at deltage i arrangegementer, store som små, hvis vaccinationerne ikke er iorden. smiley Men du kan læse mere om det på DI's hjemmeside eller sporti.dk tror jeg.

• #5   11. dec 2015 Det er ikke lovpligtigt..
    nogen opstaldningssteder eller faktisk mange kræver dog at hesten skal være vaccineret for at stå der/komme der

derudover hvis heste skal starte stævner osv skal den have 2 basis vacciner med mellem 21-92 dage i mellem og en booster 5-6måneder efter den anden basis vaccine, efter den har fået boosteren skal der gå max 1 år så skal den vaccineres igen osv.. misser man en skal man starte forfra..

og ja hvis man skal starte under fei skal de vaccineres hvert halve år..

Kommentér på:
Regler for vaccination

Annonce