Utilfreds med et 4-tal??? {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver ofte spurgt om "hvorfor har min "" fået et 4-tal"?? Jeg kan se at mange andre bliver også spurgt.
SVAR:
Kære venner...jeres hest/pony er ikke den smukkeste i verden. Hvis vi skal give 7-taller til alle, vil vi jo ligge oven på hinanden på første side. Jeg synes at dette sted fungerer som en generell bedømmelse af heste/ponyer. Så må man også kunne tåle at alle ikke synes at lige din hest er den smukkeste. 4=over middel...dvs. pænere end den gennemsnitlige hest/pony. I må lade andre bedømme hvor på skalaen jeres dyr befinder sig. Synes i at det ville være fair hvis alle gav hinanden 7-taller?? Så kan vi jo alle give 1-taller i stedet for, for alle dyrene ville være ens bedømt! Vær tilfreds med at der er nogen der gider bruge tid til at kigge på jeres billeder og bedømme efter dem.
MVH Simone
jul 2004
Følger: 60 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 272
det virker nogle gange som om at nogle opretter sig bare for at give dårlige karakterer.
Hvad du giver til heste ved jeg ikke så det vil jeg ikke komentere, men du kan da lige smide en stemme til mine ponyer
feb 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 412 Svar: 2.006
det er over middel og alle kan jo ikke løbe rundt med samme smag!
Utilfreds med et 4-tal???