Utilfreds, med stedet {{forumTopicSubject}}
opretede et indlæg om at jeg havde fundet et nyt sted til Alliann, fordi der hvor hun står, er lige frem sundhedsskadelig, og de andre piger er nød til at strø med det mest støvet HØ!!! i deres bokse, hvilket er meget usundt. Men da min hest ikke kan tåle svampe spåne, har jeg brugt sådan noget dårligt halm der også støvede
Kunne først få en boks derude d. 1. maj, men da jeg kom ned til min hest idag, som havde vejrtræknings problemer, og hostede, og havde grønt snot i lang baner, fik jeg nok!!!! Nu gøre jeg alt for at få hende flyttet hurtigs som muligt. og havde fat i manden idag, og han ville så finde noget " godt" halm, men han har kun sådan noget muggent noget. Og han lufter ikke ud i stalden, så de fleste heste har det sindsygt varmt, også står de i tørt støvet hø...
Da jeg tog hende med ned på banen, og hun ikke kunne få luft, og snottede i lang baner, brød jeg bare sammen s;
Man føler sig bare så hjælpeløs!!
Jeg kan muligvis snart få en boks de nye sted, så bliver min hest fri for at lide.. og det sted hvor hun skal hen er til sådan nogle som ikke kan tåle svampespåner, et perfekt sted, hvor man virkelig får noget for pengene..
Havde lige brug for at komme ud med det..
jan 2007
Følger: 142 Følgere: 140 Heste: 5 Emner: 60 Svar: 214
kommer aldrig tilbage :XX
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.440
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.103
jun 2004
Følger: 154 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 378 Svar: 1.525
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Utilfreds, med stedet