{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har erfaring med Magnesiumolie?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   27. jan 2016 Ingen erfaring, men hvor har du fra "løsner ømme muskler"?

• #2   27. jan 2016 ved ikke om dette kan sammenlignes, men min bror har fået rådet magnesium piller mod spændingshovedepine ? eller prøv at søg på det på google

• #3   1. feb 2016 Det har jeg! Bruger det både til mine islændere og min datters springpony. Jeg bruger udgaven fra Parisol, da den er fremstillet til heste og er dopingfri.

Magnesiumolie er en opløsning af magnesiumklorid i vand.
    Den anvendes på huden ved bl.a anspændte muskler for at lindre ved kramper og uro. Magnesiumolien optages hurtigt gennem huden og fedter ikke.

Magnesiumolie er velegnet til sportsudøvere og som lindring i hverdagen ved muskelkramper, muskelspændinger og uro i benene.

Parisol skriver: Yderst effektiv magnesiumolie til brug på huden. Dermatologisk testet og klassificeret som rigtig god, dopingfri. Magnesium olien løsner op for trætte og stive muskler. Betydeligt mere magnesium absorberes af organismen gennem huden end ved oral indtagelse (foder). Spray/massere olien direkte på huden/musklen. Testet af eliten. Indhold: Magnesium + vitamin B.

• Mikael T
    Mikael T Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 1
  • #5   23. mar 2018 Hold da kæft.. Det burde være et vidunder middel for Tindur.. Tror I andre der "kender" os at det vil have en virkning?
    Nogle med erfaringer med sprayen?

Mvh TT

• #6   23. mar 2018 Jeg er selv blevet bedt om af lægen at begynde at tage magnesium mod kramper (i underlivet) så jeg tænker TT uden at kende andet til jer end det man læser herinde, at du bør forsøge, for ja det er nemlig ikke nemt at måle manglen, men klart at kommer der ikke en virkning, så stopper man igen smiley

Om du skal forsøge udvortes eller indvortes eller begge dele, tror jeg du selv skal finde ud af smiley

• #7   23. mar 2018 Karen - Han har jo gået på magnesium kure før (indvortes) så jeg er jo meget skeptisk da disse overhovedet ikke har haft en effekt..

Mvh TT

• #8   23. mar 2018 Arh ok, så langt har jeg ikke set smiley så ville jeg måske enten kigge på optageligheden af disse tilskud, eller sige det dur ikke til ham smiley

Kommentér på:
Nogen der har erfaring med Magnesiumolie?

Annonce