{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Save 4 sengeben af 350 kr.
  • Hækkeklipning 3.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 800 kr.
  • Flytte stikkontakter 1.000 kr.
  • Bi bo i en fuglekasse 600 kr.
  • Klipning af hæk 40 m, 2 m højde kun den ene side + klipning afhæk 15 m, begge sider 1.550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestemanager uddannelse
  • #1   17. feb 2016 Kender ikke noget til det andet end der ikke er særlig mange der er godkendte praktikpladser, der er kun 16 som er godkendt på praktikpladsen.dk, så hvor mange der er ud over det ved jeg ikke, men ja bare en hurtig information smiley

• #3   17. feb 2016 Hvis du gerne vil til udlandet er der massere af praktikpladser.

Hvis ikke skal man kæmpe for det her hjemme.
    (Er selv i gang med uddannelsen og leder efter plads her hjemme.)

• Birgitte C
    Birgitte C Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 3 Svar: 2
    #5   16. okt 2016 Hej Rikke Må jeg spørge dig om hvad du valgte istedet?
    Vh Birgitte

• #6   16. okt 2016 Kan da lige opdatere med at jeg fik elevplads kort efter jeg skrev i dette forum.

Har netop været i gang i 2 måneder i Norge, og har endnu ikke fortrudt noget.

Så det handler også om hvor meget man vil det. smiley

• Birgitte C
    Birgitte C Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 3 Svar: 2
    #7   24. okt 2016 Ok - tak for dit svar:)

• #8   11. dec 2016 Jeg er pt. Igang med pågældende uddannelse og har elevplads i en eventing stald i Holland. Her har jeg været i 3 måneder og efter jul kommer jeg tilbage i 8 måneder inden jeg skal på 1. HF i Roskilde.

Som Line skriver er det ikke nemt at finde en elevplads i dk, men hvis man er villig til at rejse for det, ja så er der masser af muligheder.

Man skal virkelig have hjertet med når man vælger uddannelsen. Det er hårdt arbejde og ikke altid en dans på roser, jeg har haft show dage hvor det var op og fodre kl. 5 om morgenen, for kl. 6 skulle hestene være læsset og lastbilen på vej til et show.

Jeg fortryder ikke mit valg af uddannelse og jeg er meget glad for min praktikplads her.

Jeg har desuden været i Nord Irland i 30 dages praktik på grundforløbet og har været 7 uger i Skotland som egentlig var min elevplads, men det fungerede ikke.

• Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    aug 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #9   17. aug 2017 Hjælp min datter vil gerne være hestemanager og jeg vil høre om man kun kan søge om elevplads hos de få steder der allerede er godkendt eller om man kan finde et stutteri og få dem godkendt til uddannelsen håber meget nogen kan hjælpe med svar
    Hilsen en frustreret fader

• #10   17. aug 2017 Hej Kim, hvis din datter kontrakter hendes skoles PIU koordinator kan hun søge elevplads i udlandet. Der er der massere af ledige og godkendte pladser.

I DK er det rigtig svært at finde plads. Og så vist jeg kan se på praktikpladsen er alle (49?) godkendte steder i dk besat.

Din datter kan sagtens søge stutterier om elevplads. Men det kræver at de har en berider tilknyttet eller en som rider på minimum m niveau der kan undervise hende. For at de kan godkendes.

Mvh. En hestemanagerelev der pt er på sit første hovedforløb. smiley

Kommentér på:
Hestemanager uddannelse

Annonce