4.500 visninger
|
Oprettet:
Hestemanager uddannelse {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg skal uddanne mig som hestemanager efter sommerferien, men jeg ville lige høre jer først, om i har selv har erfaring med denne uddannelse eller en i jeres omgangskreds har, som har nogle gode/dårlige oplevelser osv?
aug 2009
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 168
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.871
Hvis ikke skal man kæmpe for det her hjemme.
(Er selv i gang med uddannelsen og leder efter plads her hjemme.)
apr 2015
Følger: 3 Svar: 2
Vh Birgitte
mar 2009
Har netop været i gang i 2 måneder i Norge, og har endnu ikke fortrudt noget.
Så det handler også om hvor meget man vil det.
apr 2015
Følger: 3 Svar: 2
okt 2010
Følger: 39 Følgere: 37 Svar: 3
Som Line skriver er det ikke nemt at finde en elevplads i dk, men hvis man er villig til at rejse for det, ja så er der masser af muligheder.
Man skal virkelig have hjertet med når man vælger uddannelsen. Det er hårdt arbejde og ikke altid en dans på roser, jeg har haft show dage hvor det var op og fodre kl. 5 om morgenen, for kl. 6 skulle hestene være læsset og lastbilen på vej til et show.
Jeg fortryder ikke mit valg af uddannelse og jeg er meget glad for min praktikplads her.
Jeg har desuden været i Nord Irland i 30 dages praktik på grundforløbet og har været 7 uger i Skotland som egentlig var min elevplads, men det fungerede ikke.
aug 2017
Følger: 1 Svar: 1
Hilsen en frustreret fader
mar 2009
I DK er det rigtig svært at finde plads. Og så vist jeg kan se på praktikpladsen er alle (49?) godkendte steder i dk besat.
Din datter kan sagtens søge stutterier om elevplads. Men det kræver at de har en berider tilknyttet eller en som rider på minimum m niveau der kan undervise hende. For at de kan godkendes.
Mvh. En hestemanagerelev der pt er på sit første hovedforløb.
Hestemanager uddannelse