{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilskuds foder til sener
  • #2   19. feb 2016 Jeg ved ik lige helt med sener.. Men min får Ekyflex Mobility for hans led smiley
    Har købt det gennem min Dyrelæge, det er dog lidt dyrt hvis man vil give Det hele tiden, men man kan vidst også bare bruge det i perioder. Det koster 280kr for en dunk der holder en måned - det er flydende der hældes i maden. Der er et par stykker på rideskolen (altså af menneskerne) som også selv tager det for bla smerter i knæ og ryg - de siger at hvis der bare går en dag de ik tager det at så ka det tydeligt mærkes smiley

• #3   19. feb 2016 Hun lavede en seneskade i november sidste år. Og skal igang med 4 måneders genoptræning fra i dag.
    Tak for hjælpen smiley

• #4   19. feb 2016 Man kan altså ikke fodre sig til alting. Hvis du ville have givet din hest noget, som skulle styrke helingen af vævet, skulle du være gået i gang, da den blev skadet.
    Nu må du stole på at hesten selv har klaret det, og lade være med at forcere genoptræningen, så sener og ligamenter kan nå at blive styrket.
    Vær opmærksom på, at det tager MEGET lang tid.
    Kondition kommer ret hurtigt, men det tager måneder at styrke sener og ligamenter.

• #5   19. feb 2016 Cortaflex..??

Kommentér på:
Tilskuds foder til sener

Annonce