{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Nogen der har et godt råd?? {{forumTopicSubject}}

Der hvor min hest står er der kun 3 heste. Mit problem er at min hest nu er alene på fold. Grunden at ejer af stedet har en traver på 6-7år og min hest jagter ham. Og det vil ejer ikke ha da vi helst ingen skader skal have, de har gået sammen før uden problemer så pludselig begyndte min at jage rundt med traveren?? Så kom traveren i træning og var væk i ca 3 mdr og er hjemme igen om min jager stadig med ham:( der er også en araber og den og min er bedste venner. Min hest bliver snart 10 år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har et godt råd??
  • #1   23. feb 2016 Luk dem sammen og lad dem tage den magtkamp som det lyder til at være.

• #2   23. feb 2016 Ja det har jeg også tænkt men er også mega nervøs for at en af dem får skader. Og kommer jeg med forslaget så kommer jeg til at betale Dyrelæge:( synes også jeg kan mærke på min dreng han går alene. Han kan sagens se de andre heste.

• #3   23. feb 2016 Du skal da bestemt ikke betale dyrlæge regningen. Det er et dyr, skader kan ske i selv den mest harmoniske flok. Det er jo ikke en skade du vil få forvoldt hesten med vijle.

Hvis ikke det kan lade sig gøre, så havde jeg flyttet min hest.

• #4   23. feb 2016 Jo jeg skal betale har prøvet det før mange er ikke klar over det men får din hest skadet anden hest så skal din ansvarforsikring betale. Reglerne står også skrevet kan bare ik huske hvad siden hedder. Vi har stået på stedet før og flyttede så og var væk i ca 2 år men flyttede så tilbage igen pga personlige årsager. Det er også meget svært at finde noget til rimlig pris her i området.

• #5   23. feb 2016 Det vil jeg dælme gerne se reglerne for....
    Jamen, hvis ikke I kan gøre andet, så må du flytte den. Kan ikke se andre løsninger.

• #6   23. feb 2016 Reglerne kan læses på delacour.dk foldskader.

• #7   23. feb 2016 Ja ok, har været inde at læse smiley jeg havde flyttet min hest, hvis der ikke er andre muligheder.

• #8   23. feb 2016 Ja der er mange der ikke er klar over det jeg blev også selv overrasket over det da min ansvar skulle betale da min hest kom til at skade anden hest på fold. Ja jeg må prøve at snakke med staldejer. Mange tak for svar:)

• #9   23. feb 2016 Kan din hest have ondt, er der mad nok på folden? Især hvis de har gået sammen før, må noget jo være sket. Masser plads, og mange bunker med stråfoder. Er et rigtig godt udgangspunkt. Og ja før oplevet at heste, med smerter bider det fint i sig med mennesker, men lader det gå ud over andre heste.

• #10   23. feb 2016
    Jeg havde nu heller ikke sat min hest ind til sådan en igen ;o) Nogle heste kan bare ikke sammen og ind imellem ser nogen bare rødt. Min blev lukket sammen med en traver om morgenen, jeg kom eftermiddag og red, da jeg lukkede ud igen så jagtede traveren min ( som intet havde gjort, de gik roligt hver for sig ) og den havde ikke tænkt sig at stoppe, før min lå på jorden og ikke bevægede sig.
    Der var ikke nogen magtkamp, eftersom min altid er den der viger og holder sig langt væk fra mad når der er andre heste i nærheden osv. men hun skulle af en eller anden årsag alligevel jages.

Hun kom IKKE ind til den igen.

Så jeg havde nok flyttet hesten til et andet sted, hvis du ikke ønsker hesten går alene.

• #11   24. feb 2016 Der er riligt med græs og kæmpe store folde og foder mangler der heller ikke. Jeg tænker at han måske på en måde beskytter den 3 hest da den og min er bedste venner:) ja ved det ikke det er svært....... Og han løber ikke rundt og er urolig når han går alene han går bare og græsser men jeg synes han virker lidt trist.

Kommentér på:
Nogen der har et godt råd??

Annonce