{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Kompendie til dig om hestesygdomme og skader {{forumTopicSubject}}

Hej HG folk - jeg har gennem de sidste par måneder arbejdet på en lille skrivelse om de mest almindelige hestesygdomme og skader, deres almindelige symptomer, hvad man selv kan gøre og så fremdeles.

Nu er jeg ved at være færdig og vil derfor rigtig gerne have noget respons på skrivelsen.
Både i forhold til hvordan den er stillet op, om jeg har lavet nogle faktuelle fejl eller elendige formuleringer.
Måske mangler jeg en sygdom som du synes er rigtig vigtig? Det vil jeg også gerne have med!

Lige pt er der 16 sider (inklusiv indholdsfortegnelse og forside), så der er også noget læsning.

Den er skrevet til den nye hesteejer (jeg manglede selv sådan en da jeg fik pony som 14 årig), parten eller bare den interesserede.
Jeg har forsøgt at gøre den letlæselig.

Pt er der ingen illustrationer, men jeg overvejer kraftigt at lave nogen - så jeg søger også gerne respons til hvilke afsnit, du som læser mangler en tegning eller billede til hjælp.

Hvis du er erfaren med google docs kan jeg dele eksemplaret den vej - så kan du kommentere direkte i docs dokumentet, ellers sender jeg den gerne som word via email.

Jeg kan ikke tilbyde andet end den færdige skrivelse sendt til dig digitalt som tak for hjælpen. Min intention er at gøre den tilgængelig for alle - når den altså er helt færdig! smiley

Så har du lyst til at give en hånd?
Så skriv gerne din mail herunder sammen med en kommentar om hvorvidt du foretrækker word eller docs.

Mvh smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kompendie til dig om hestesygdomme og skader
Kommentér på:
Kompendie til dig om hestesygdomme og skader

Annonce