{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rolig hest
  • #2   28. mar 2016 Det er mere om der er noget man give dem hele tiden min er hoppe med stort H og især når hun er i brunst

• #3   28. mar 2016
    Det kommer an på hvad hesten får af foder i forvejen og hvad problemet er.

• #4   28. mar 2016 Hun er oppe og køre og meget frisk hun stresser når man tager hende ud alene hun får natur mysli

• #5   28. mar 2016
    At hesten stresser over at komme alene og væk fra de andre er "bare" seperationsangst, det skal trænes væk, det kan foder ikke gøre :o)

• #6   28. mar 2016 En hoppe med stort H og som specielt er vanskelig under brunster bør undersøges for problemer i reproduktionsorganerne. Det kan være hun sluger luft, laver cyster, dårligt miljø i skeden eller lign.
    Det giver altsammen smerter (bare tænk på menneskets menstruationssmerter), som kan komme til udtryk i "træls hoppeadfærd".

Hvis hun "bare" generelt stresser op, når hun er alene, så træn det. Det er ikke naturligt for hesten at forlade sin naturlige og trygge flok, så lær hende at det er okay og at I sammen nok skal klare situationerne. Men husk det tager tid smiley

• #7   28. mar 2016 I Tyskland havde jeg stor succes med at give hingstene et tilskudsfoder, der hedder "stressless". Det er dopingfrit, med magnesium og hjalp gevaldigt på dem. De var meget mere koncentreret og fokuseret på deres opgave, men på ingen måder dovne. De fik bare sporet der ekstra energi andetsteds hen. smiley Men som "SilverFlake" også siger, så tror jeg det er meget godt at få tjekket reproduktionsorganerne.

• #8   29. mar 2016 Såfremt der ikke er noget fysisk galt med hende (ovennævnte ting fra SilverFlake), så kan jeg anbefale PAVO NervControl smiley
    Det er ikke "bare" magnesium eller ét eller andet fancy halløj; der er rent faktisk noget om det, som er puttet i smiley

Det indeholder også magnesium, MEN der er noget yderst vigtigt, og det er, at det indeholder magnesium samt L-tryptophan, og det er "ingredienserne" for nervetransmitteren serotonin, og hjælper hermed med at forbedre "trafikken" af hestens signaler i nervesystemet. Spændingerne i kroppen vil hurtigt neutraliseret, og hesten vil blive roligere og mere kontrolleret (igen, såfremt dette rent faktisk er muligt at påvirke ved brug af diverse tilskud, og der ikke ligger noget andet bag) . Du skal dog regne med, at den ønskede effekt først opnås efter 2-4 uger smiley

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere at det virker for din hest, men der ligger mere til grund for, at det her skulle virke, end hvis man bare giver hesten f.eks. magnesium smiley

• #10   29. mar 2016 Okay jeg vil se på det hele og tage en snak med min Dyrelæge

• #11   29. mar 2016 få tjekket at hesten er dækket ind med vitaminer/mineraler med det foder den får nu ved blodprøve.
    Hvis den er i underskud så skal du nok kigge efter et andet vitamin/mineral produkt. ( det kan også have indflydelse på deres temperament hvis der er underskud af noget)
    Af magnesium tilskud kan jeg anbefale equsana magnesium god kvalitet til en fornuftigt pris

Kommentér på:
Rolig hest

Annonce