{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Bedste vens fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Nu er det sådan at min bedste ven har fødselsdag i morgen (18 års)
og jeg ved bare ikke hvad jeg give/skrive til ham, da det er en stor dag for ham, og jeg er total blank.
Nogle gode ting man kan skrive til ham fx. inde på facebook, og nogle ideer til hvad jeg kan give ham, som heller ikke er for dyrt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste vens fødselsdag
  • #1   30. mar 2016 Vi kan jo ikke sige hvad du skal skrive, da vi ikke aner noget som helst om ham. Skriv fra hjertet og skriv det du føler for. Tror knægten er ret ligeglad med om du bare skriver stort tillykke med fødselsdagen eller om du skriver en hel roman.

Hvad interessere han sig for? Personligt foretrækker jeg, til så stor en fødselsdag som en 18 års, at give en genstand jeg kan mindes og tænke ''den fik jeg af mine forældre'', f.eks. Jeg er ikke så meget til oplevelser og sådan. smiley men det er jo en smagssag.

• #2   30. mar 2016 jeg hælder nok mest til at give noget personligt frem for noget stort. jeg gav to af mine bedste venner nogle ret interne ting, som det hovedsageligt kun var os der forstod meningen bag. den ene af dem fik lidt småting og et brætspil, da det både er en ting vi har sammen, samt at han bare godt kan lide det. sammen person skrev jeg nærmest også en roman til på facebook, og lavede en collage af billeder til ham. den anden af mine venner fik ikke noget stort men en del små sjove ting. derudover lavede jeg også en video til ham med lidt musik han kan lide og en masse billeder i smiley

håber det hjalp lidt. jeg havde også ret svært ved at finde noget til dem begge, og tænkte rigtig længe over det smiley

Kommentér på:
Bedste vens fødselsdag

Annonce