{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lændedækken what to do ???
  • #1   17. apr 2016 Jeg vil vælge at have 2. Et af uld og et der er vandtæt, hvis du også har tænkt dig at ride i regnvejr.
    Selv har jeg også kun udendørsbane og er absolut mest glad for at ride med uldlændedækkenet, men dage med regn får hun altså noget på der er vandtæt.

Og jeg vil helt sikkert hellere ride med lændedækken end skridttæpper, da det altså bare er noget rod at ride seriøst med sådan et..

• #2   17. apr 2016 Super mange tak smiley

Havde ikke lige selv tænk over det med et vandtæt hehe smiley

Hvordan finde man ud af str kan se de stå i pony, cob og full smiley

• #3   17. apr 2016 Thermatex!!

• #4   17. apr 2016 Jeg er noget så glad for RBH! smiley

Men ellers, hvis det ikke skal være mega dyre lændedækkener (eller, hvis det ikke skal være i samme prisklasse som RBH og Thermatex f.eks.), så kan jeg anbefale HorseGuards uldlændedækkener!
    Jeg har det selv til min shetlænder smiley

http://www.unicorn-ridesport.dk/product/horseguard-uld-laendedaekken-741/

profilbillede
  • #5   17. apr 2016 Thermatex ... Har selv et . Gå ind og læs om dem og få mere at vide om hvor gode de er og holder vandet ude med mindre det står ned i silende regn

• #6   17. apr 2016 Thermatex skulle være vildt gode, men dyre..
    Jeg var så heldig at finde et super godt uldlændedækken i herning til 200 kr, som er virkelig godt, det ligger SÅ godt på min hest, og glider ikke under ridning smiley

• #7   17. apr 2016 Bare et undrings spørgsmål

Hvis jeres heste alligevel altid rides udendørs, hvorfor klipper I dem så helt, hvorfor nøjes i ikke med at klippe dem på halsen? Var det ikke lettere?

Ja. undskyld, men jeg undre mig bare.

• #8   17. apr 2016 De sveder bare meget under hård ridning så, med meget pels, nogle sveder på hele kroppen, når de så er færdige og våde af sved, risikere de at fryse. Jeg har altid syntes det var pænere og lettere at klippe, så det har jeg altid gjort på hele kroppen smiley

• #9   17. apr 2016 Jeg er SÅ glad for mit vandtætte Thermomaster. Det kan holde nærmest alt ude - i efteråret red jeg en dag på begge mine to piger umiddelbart efter hinanden i øsende regnvejr - jeg havde to softshelljakker på oven på hinanden og alligevel var min inderste bluse gennemblødt, men begge heste var stadig tørre under tæppet smiley

• #10   17. apr 2016 RBH.

Men, når hesten er igang og rides holder den fint selv varmen.. Brug et skridttæppe når du skridter varm og af.
    Der er ingen grund til at ride med lændedækken når den er i gang.

• #11   18. apr 2016 Jeg er super glad for mit lændedækken fra thermatex :-).

• #12   18. apr 2016 Jeg vil så absolut vil en hver tid have lændedækken og ikke kun skridttæpper. Dette af flere årsager. Dels vil jeg ikke tilbyde min klippede hest at gå ude i minusgrader hvor der er også er chance for både blæst og regn/sne uden noget tøj på- heller ikke selvom den laver noget. Dernæst rider jeg også ture og så er et skridttæppe simpelthen bare i vejen.

• #13   18. apr 2016 Min fjordhest går i løsdrift, og sætter pels, som en isbjørn. Og han bliver redet også om vinteren, dressur på la 4 niveau.

Pointen med denne oplysning; jeg har hæklet et uld sveddækken, af ski-strømpegran (en luft maske, en stangmaske, en luft maske en stangmaske osv). Og der på et flisdækken. Selv med hans tykke pels, så er han tør i løbet af nogle timer, med disse 2 dækner på. Vandet kan fordampe og han bliver holdt varm samtidig.

Kopier ideen med det tykke hæklede sveddækken, det bedste jeg har lavet til min hest.

• #14   19. apr 2016 Thermatex er bare det bedste og det holder i mange, mange år.

Så I min verden er det alle pengene værd smiley

Måske er kan du være heldig og finde et brugt?

Kommentér på:
Lændedækken what to do ???

Annonce