{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressurstøvler, hvilke?
  • #1   31. maj 2016 Jeg har lige købt et par fra De Niro, og de sad bare godt fra dag 1 af. Indtil videre kan jeg i hvert fald kun anbefale dem.

Har ikke haft dem særlig længe, så kan ikke sige noget om holdbarheden.

• #2   31. maj 2016 Jeg ved ikke lige om jeg kan anbefale nogen, men jeg har været voldsomt utilfreds med dem jeg havde fra petrie.. Virkelig dårlig holdbarhed. Trods hysterisk pæn behandling, og jeg kun havde dem på til og fra ridehuset, så måtte jeg skifte hæl og såler på begge støvler, da sålen gik løs og hælen stort set ikke var eksisterende længere.. Og det var efter kun 7 måneder.

• #3   31. maj 2016 Kan absolut anbefale Derby.. Det er en virkelig lækker støvle i høj kvalitet. Jeg har haft mine i 10 år nu, og det eneste jeg har fået skiftet er lynlåsen.. Ellers er de næsten så pæne som nye.
    Har også haft en par Petrie og der må jeg erklære mig enig med Sanne K. Elendig kvalitet og holdbarhed selvom man passer på dem.

• #4   31. maj 2016 Jeg er rigtig glad for mine cavallo støvler...

• #5   31. maj 2016 Elsker mine Cavallo Grand Prix Plus - ingen vabler, eller noget i nærheden smiley

• #6   31. maj 2016 Mine de niro har været det bedste køb jeg hAr gjort! SÅ lækker en støvle der bare sidder som den skal!

• #7   31. maj 2016 Jeg har haft mine cavallo grnaf prix plus i 4 år nu og de har holdt upåklageligt indtil lynlåsen gik i starten af året, dog var det nok mere på grund af de var blevet lidt for små smiley

• #8   31. maj 2016 Okay, kan høre at petrie ikke er et hit.
    Har kigget på cavallo insignia(staves?), på nettet,har ikke set dem live endnu. Nogen der har sådan nogle?. Og hva modeller har i de Niro i?

• #9   31. maj 2016 Jeg har et par De Niro Raffaello og de er helt fantastiske at have på! De bedste støvler jeg har haft. Jeg kan dog ikke sige noget om holdbarheden, da de endnu ikke er så gamle.

• #11   31. maj 2016 Jeg har et par Mountain horse jeg er enormt glad for. De er blevet brugt dagligt i 7 år, og nu har jeg så skiftet dem ud så de kun bruges som stævne støvler, men de er 9 år gamle nu smiley
    Og så har jeg et par Ariat til hverdag som også er super holdbare og lækre smiley

• #13   31. maj 2016 Har modellen De Niro Young. Den er super fed - og ikke særlig dyr. smiley

• Coco & Mon ami
    Coco & Mon ami Tilmeldt:
    jun 2014

Følgere: 4 Svar: 8
    #14   31. maj 2016 Cavallo støvler er virkelig pæne og i en helt vild god kvalitet smiley

• #15   31. maj 2016 Jeg har pioneer 2006 modellen og er vild med den! Har lige købt en helt anden støvle, bare fordi jeg synes den er den fedeste i verden, men den er faktisk også ret lækker at ride i. Den nye er den her: https://www.abrideudstyr.dk/shop/ridestoevle-elite-cognac-18226p.html

• #16   31. maj 2016 Jeg har for nyligt købt et par Mountain Horse støvler og er SÅ glade for dem. De er rigtig lækre i læderet og har ikke døjet med at de har været stive. De kan varmt anbefales! smiley

• #17   31. maj 2016 Tak for hjælpen allesammen

• #18   1. jun 2016 Jeg har et par petrie som er ca.6-7 år gamle som jeg købte brugt for snart 4 år siden, har ikke behandlet dem pænt og de har holdt virkelig godt smiley valgte selv at skifte hælen på begge støvler selvom de nok kunne have holdt lidt endnu da jeg alligevel skulle have skiftet lynlåsen fordi jeg fik ødelagt den på den ene støvle smiley det er det eneste der er blevet skifte på dem nogensinde og de fungere stadig super godt. Det er nu 1 1/2 år siden de ting blev skiftet så støvlerne var måske 5 år gamle på det tidspunkt smiley så jeg er glade for mine petrie støvler smiley

• #19   1. jun 2016 Derby "Elegance" - hvis du er til en rigtig blød støvle, uden lynlås. Ganske rimelig prismæssigt. Dog kræver den god pleje, da læderet hurtigt kan blive "for" blødt, men rigtig god kvalitet for få penge.

Petrie "Olympic" - flot støvle, meget klassisk dressurstøvle. Flot kvalitet for få penge.

Petrie "Anky Elegance" - hvis du har lidt flere penge på lommen. Ufatteligt lækker støvle. Med indvendig lynlås. Klart favoritten af de modeller jeg nævner, med det lækreste bløde box-skin.

De Niro "Raffaello" - Lidt mere moderne dressurstøvle med flot høj bue - lækker kvalitet. Prismæssigt ligger den i midten af de overstående modeller. Også med indvendig lynlås.

Jeg har derimod absolut ingen dårlige erfaringer med Petriestøvler. Har en enkelt gang oplevet en lynlås der gik, og Petrie tog dem ind og fik sendt dem til deres fabrik og repareret på ingen tid og det kostede mig ikke en krone, og ellers har kvaliteten altid været fremragende!

Kommentér på:
Dressurstøvler, hvilke?

Annonce