{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb og hold af hest
  • #1   13. jun 2016 Jeg vil næsten sige at det er dyre i tid end i penge at have hest. Jeg bruger snildt 3 timer i stalden efter arbejde. Jeg har haft hest siden 2013 og har indtil december sidste år kunne holde hest på elevløn. Dog sparer jeg lidt ved ikke at stå et dyrt, fancy sted osv. Derudover har jeg aflagt alle mine dyre vaner såsom shopping, lange ferier og hvad der ellers har været.
    Jeg vil dog sige at det klart er en fordel at have halvpart så man ikke skal ud i stalden hver dag.

• #2   13. jun 2016 Lav et budget:

Opstaldning
    (Evt. også foder hvis det ikke er med i opstaldning)
    Evt. undervisning
    Smed
    Opsparing til evt. dyrlæge/kiropraktor besøg eller nyt udstyr

• #3   13. jun 2016 Jeg er 16 år gammel og tjener SELV ALLE MINE PENGE til min hest. Det vil sige dyrelæge, smed, udstyr, opstaldning mm.

Mit heste budget:
    Opstaldning med foder, ind og udluk, halm og wrap ad libitum, fri benyttelse af ridebane og ridehus samt spring 1600kr pr måned. Så er der dyrelæge, jeg sparer op hver måned, beløbet kommer an på min løn, da den svinger lidt. Smed er 950kr hver anden måned for sko og beskæring. Så er der undervisning, ca 600kr pr måned, og alle de ekstra ting jeg køber ved siden af smiley

• #4   13. jun 2016 Ja det handler om prioritering... Jeg har ikke været på ferie, café, i biografen osv. På mange år. Har heller ikke ret meget at købe tøj for smiley og ja..huset er ikke skinnende rent 24/7 da jeg også har børn og fuldtids arbejde. Men hestene er det hele værd smiley

Mvh TT

• #6   14. jun 2016 Jeg har haft hest siden jeg var 9 år, så det er bare en vane for mig.
    Jeg bruger som regel 2 timer i stalden, og det går fint.
    Jeg er lige gået ud af 9. klasse.

Jeg betaler:
    Opstaldning
    Undervisning 4 gange om måneden
    Smed
    Dyrlæge
    Forsikring

• #7   14. jun 2016 Det handler rigtig meget om prioritering.
    Jeg købte hest i oktober, er på SU og studerer videregående. Jeg har så tilgengæld 4 jobs ved siden af mit studie for at kunne have hende,

• #8   14. jun 2016 Lige nu går det nemt fordi jeg bor hjemme og kun har 1 hest og 2 jobs.
    I fremtiden bliver det en lidt større udfordring da jeg flytter for mig selv og starter på studie.
    Og samtidig drømmer om at have 2 heste smiley
    jeg er dog mega heldig at jeg kun betaler 300 for beskæring hver 3. måned.
    25 kr for fodder hver måned. Og kun 400 i opstaldning hver måned. Så derfor er det også nemmere for mig at holde hest end det er for mange andre fordi jeg kan gøre det meget billigt smiley

Kommentér på:
Køb og hold af hest

Annonce