{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.167 visninger | Oprettet:

inspiration til staldskab (stort) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg mangler lidt hjælp her. smiley

Advare det kan nok blive lidt langt, men har prøvet at lave en opsummering i bunden, som jeg håber er nok til at forstå, hvis ikke I vil læse det hele.


Jeg er ved at være lidt træt af alt mit lort står i flere forskellige udseende skabe, og at edderkopper mm nemt kan komme i mellem mine ting.

Så jeg skal bruge lidt inspiration til hvordan jeg får lavet mit skab ordentligt.

(Eventuelt et meget nemt computer program, hvor man kan lave lidt kasser og cirkler og sætte oven på hinanden plus nogle mål.)


Jeg syntes jeg har kigget hestegalleri og nettet tyndt for skabe inspiration.
Og de skabe der er er ALT for små, og kun lavet til sadler og hovedtøjer og en lille smugle udstyr mere.



Jeg har noget vognudstyr som også skal hænges op, (med bag stykke til).
Og 2 sadler

så har jeg en helt masse andet udstyr som dækkener, tæpper, underlag, grimer træktove, strigler, en masse læder mm.

Og tanken har strejfet mig, om man skal have en dækken/tæppe holder inde i skabet også.

jeg har også tænkt på om jeg skal have noget knage/hylde/stang et eller andet til skiftetøj, hvis man bliver pladder våd beskidt mm. når man er ude ved krikken.



Jeg tænker lidt at skabet skal laves efter mål, alla 120 × 60 princippet. (Samme mål som en euro palle, for at gøre det nemt for mig at regne og at jeg har plads til en sadel i dybden.)

Jeg har tænkt på, at skabene skal laves sådan at man kan klikke dele af og på. Så hvis jeg flytter og kun må have et lille skab, så kan jeg have resten af skabet stående hjemme.
Og hvis jeg står et sted hvor jeg må have alt mit lort, så kan jeg sætte det på igen.

(Dette kræver så, at man kan få placeret det aller aller vigtigste i en del af skabet.)




Alt dette sætter jo nogle syge krav til mit kommende skab, (hvis det kan lade sig gøre.)

Så HG kom med lidt inspiration.

Kender I til et program, jeg kan bruge
til at tegne skabet på.


Hvordan får jeg mit vogn udstyr til at hænge ordentligt. (Lige nu hænger det på en sadel knægt, og bliver klemt på en mærkelig måde.)


Er 120×60 ideen god nok.
(120 bred 60 dyb som grund skab.)
(højden kan så være, 60, 120, 180, 240, osv. Alt efter sektionerne.

Måske kan man også bygge ud i bredden. så den er 120 180 osv.)



Hvad er det ALLER VIGTIGSTE for jer, at have i et skab.
(I mit tilfælde vil 1 styk sadel, og vognudstyret være de 2 store ting, som er vigtigst, og som skal være i grund skabet.)

Men ud over det så ved jeg ikke hvad der SKAL være der, da jeg har været lidt et luksus barn i forhold til hvor meget jeg måtte fylde i en stald/lade indtil nu.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  inspiration til staldskab (stort)
Kommentér på:
inspiration til staldskab (stort)

Annonce