{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Jeg fandt en ny perle ;o) {{forumTopicSubject}}

First of all vil jeg sige en stor tak til alle jer, der har givet god støtte i dagene efter jeg mistede Patricia. Det hjalp mig fremad igen.

Idag er det lige præcis en måned siden jeg gik rundt med hende i ridehallen og bad for at hendes kolik ville forsvinde. Desværre sagde jeg farvel til hende kl. 19.20
Og gud hvor jeg savner hende...

Men men men... Jeg havde sådan set forberedt mig på at være hesteløs det næste lange stykke tid. Først og fremmest fordi Patricia ikke var forsikret, så vi mistede mange penge på hende, og frieserne er svære at opdrive i en lav prisklasse, hvis de skal være af en bare nogenlunde kvalitet. Så jeg så frem til at skulle spare sammen et par år frem.

Men takket være Miriam fra Frieserstald Birkely, så har jeg nu en dejlig nykastreret vallak på 2 år, stående i Kolind, som kun venter på der bliver en ledig boks på rideskolen, så han kan komme hjem.

Navnet er Pake Fan Hofhuis og han er søn af den legendariske Anton 343 og med en 1. præmie ster hoppe som mor. Han er bare gudeskøn.
Han kom til Danmark for en uge siden, har gennegået komplet dyrlægetjek med røntgen og er købt og betalt. Så nu er han min.

Vi var i Kolind og besøge ham igår, og jeg er bare så forelsket. Jeg kan ikke vente på at få ham hjem og bruge hele sommeren på at lære ham at kende.

Jeg har en boks fra 1. april, så der er ikke længe til han kommer hjem.

Så fandt jeg alligevel en ny perle ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg fandt en ny perle ;o)
Kommentér på:
Jeg fandt en ny perle ;o)

Annonce