{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Reitesport Duus - Dårlig service {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Vil lige høre om der er andre end mig der har oplevet vildt dårlig service ved Duus på det seneste. Normalt har jeg aldrig kunne sætte en finger på deres service, og har altid været så glad for at handle os dem. Men efter denne oplevelse, så tror jeg fremadrettet, at jeg hellere vælger at støtte de lokale rideudstyrsbutikker.

Her den 5. august, var jeg nede og få taget special mål til et par nye cavallo støvler. Jeg betaler et depositum og får at vide, at de har dem hjemme inde for 4-5 uger. Efter 6,5 uge har jeg stadig intet hørt fra Duus, ringer derned hvor de fortæller, at Cavallo har været bagud i produktionen og, at de kommer ugen efter.
Fair nok tænker jeg, og ringer igen en uge senere (uge 7) Her får jeg at vide at de ikke er kommet endnu, men gerne skulle blive leveret i denne uge. Fredag eftermiddag ringer jeg igen (uge 7), her er de stadig ikke dukket op. Og får at vide at de kommer i ugen efter (uge 8)
Fredag (uge 8) ringer jeg igen, stadig er de ikke dukket op.
I uge 9 ringer igen fredag, hvor de stadigvæk ikke er dukket op.
Idag hvor vi går ind i uge 10, ringer jeg derned igen. Her vil hun kigge efter om de er kommet, og så ringe tilbage. 2 timer senere har jeg stadig intet hørt, så jeg ringer derned igen. Her får jeg så beskeden at Cavallo ikke har modtaget bestillingen på støvlerne endnu, da de ikke har fået sendt den afsted.

Nøj hvor er jeg gal nu, har ventet i snart 10 uger på et par støvler, hvor jeg har betalt halvdelen af dem. De har ikke på noget tidspunkt ringet og informeret eller undersøgt sagen nærmere når jeg har rykket for mine støvler hver eneste uge, 6,5 uge efter bestillingsdatoen.
Jeg er dybt skuffet over den service, da jeg ikke har oplevet noget lignede dernede fra. Og forventer så sandelig også, at få et nedslag i prisen den dag jeg endelig kan hente dem, da det her er under alt kritik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reitesport Duus - Dårlig service
  • #1   4. okt 2016 Jeg har aldrig handlet der, men jeg var blevet tosset og havde valgt at ligge min bestilling et andet sted - eller som du siger, bedt om et dyk i prisen. Det er for useriøst og uprofessionelt.

  • #2   4. okt 2016 nu har du brokket dig online og skadet deres ry. tvivler på de giver afslag i prisen nu. hvis de hører om det

  • #3   4. okt 2016 Colakim: Om de giver et afslag eller ej, så er servicen stadig for dårlig fra deres side af. Og hvis et opslag på HG gør mig til et dårligt menneske, fordi jeg deler min øv oplevelse og spørger om jeg bare denne gang har været vildt uheldig eller om det er sådan de er begyndt at køre det. Så må det være sådan. De er selv med til at ødelægge deres ry på den måde, det er ikke mig der behandler deres faste kunder på den måde.



  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   4. okt 2016 de er sltså kun mennesker lige som du og jeg..

    og nej, jeg har aldrig oplevet noget i nærheden af ringe service.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   4. okt 2016 også forstår jsg ikke den der "tror hellere jwg vil støtte denlokale butikker" - og 5 sekunder efter vil du alligevel beholde dennordre der og støtte dem?

  • #6   4. okt 2016 Jeg har aldrig haft problemer med dem. Jeg bestiller og henter alt mit foder hos dem, og det fungerer fint.
    Jeg kan godt forstå du er utilfreds, men jeg synes du skal kontakte dem og fortælle dem det, istedetfor at brokke dig herinde. Det giver dem en mulighed for at forklare sig og sikre, at det ikke sker igen...


  • #7   4. okt 2016 Jeg har handlet der en gang og fik så dårlig service jeg aldrig har sat mine ben der ikke. Og kommer heller aldrig til det.

  • #8   4. okt 2016 Arbejder selv i butik og det er nemt at blive forstyrret...
    Det kan være computeren har drillet og personen troede bestillingen var sendt afsted.
    Eller at man skal hjælpe en kunde, og bagefter er det lukket ud på computeren og man tænker ikke videre over det, for man forventer medarbejder lige sendte det - for det plejer man mulighvis.

    Vi er kun mennesker, og vi alle laver fejl.
    Jeg dømmer sjældent på en enkelt fejltagelse, men gentagelser gider jeg ikke.

    Men har aldrig handlet hos dem.


  • #9   4. okt 2016 Jeg har oplevet præcis det samme med dem, 2 gange endda! Jeg var dernede i november og bestille mine aller første cavallo støvler, og modtog dem først i maj måned, da de påstod at fabrikken var langsom.. og så dum som jeg var, bestilte jeg nye springstøvler hos dem igen i april månede, og modtog dem først i august, da det havde lavet fejl i målingerne smiley

  • #10   5. okt 2016 Ja jeg havde bedt om pengene tilbage og havde købt støvlerne et andet sted! Og ikke sat min fod i butikken igen..
    Jeg kom en dag indenom (dengang en ret ny butik) en jagt og rideudstyrsforretning da jeg ville købe de Horselux slikbøtter. Jeg gik og kiggede lidt da der ingen var. Så kom der en dame der spørger meget surt om hun kunne hjælpe mig. Jeg siger at jeg ønsker at købe sådan en slikbøtte. Nej sådan lort forhandlet hun ikke da det ikke var naturligt. Så hun kunne ikke forstå hvordan jeg kunne finde på at give min hest dette.. Jeg gik igen, og har aldrig sat mine ben i den butik igen da sådan en service gider jeg ikke at finde mig i! Det er jeg for gammel til!

    Mvh TT


  • #11   5. okt 2016 Amt: Hvis du havde betalt for et par special syet støvler, havde du så bare ringet ned og sagt at du ikke ønskede dem og mistede de 2.000 du allerede havde betalt ? Jeg har hvertfald ikke råd til at gøre det, så jeg bliver nød til at vente.
    Og fremover så vælger jeg Duus fra, da jeg har haft flere dårlige oplevelser med dem det sidste halve år.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #13   5. okt 2016 kirstine: selvfølgelig får du pengene tilbage.. du annullere e ordre som ikke er sat igang endnu.
    De penge du lægger i butikken, er en sikkerhed for butikken, så de ikke pludselig står med et par speciellavede støvler, og ingen penge - for der findes også kunder der er idioter.

    jeg forstår virkelig bare ikke de behov folk har for at skulle hænge butikker ud på nettet, fordi at de har haft en dårlig oplevelse.. hvad får man ud af det?
    det ændre jo ikke på "oplevelsen".. især ikke når du i start indlægget skiver at du normalt aldrig kan sætte en finger på deres service.. hm..


  • #14   5. okt 2016 Nine: Har ringet og forhørt mig de gange jeg alligevel havde dem i telefonen, her snakkede damen udenom hver gang og sagde at hun kunne se at de kom i morgen.

    Lene Olesen: Det har jeg også fuldt forståelse for, men når en kunde ringer 1-3 gange i ugen for at forhøre om de har fundet ud af hvornår ens støvler dukker op. Så forventer jeg, at virksomheden bare en af gangene, rent faktisk undersøger det. Og ikke først på det tidspunkt hvor kunden begynder at vise sin utilfredshed i telefonen og ikke engang her ringede de tilbage til mig og fortalte om situationen, som de havde lovet.
    Jeg er en meget forstående kunde hvis jeg bare kan blive informeret om situatinen, men var først igår efter adskillige opkald at jeg bare kunne få en lille status på mine støvler. Og stadig ville hun ikke fortælle hvor lang leveringstid der var på dem.


  • #15   5. okt 2016 AMT: Fordi at de andre gange har været sjusk og dårlig rådgivning fra deres personale. Bestilling af varer har jeg aldrig haft problemer med hos dem. Jeg forhøre mig, fordi at jeg netop det sidste halve år syntes at servicen dernede er dalet drastisk, hvilket jeg er rigtig ked af, for syntes før i tiden at det var en god butik at handle i.

    Det vil jeg undersøge nærmere så, for normalt når ting er specialdesignet og der er betalt depositum mener jeg ikke det er muligt at få ens penge tilbage. Men det vil jeg køre ned og forhøre mig om så, da det ikke er til og tage over en telefon.


  • #16   5. okt 2016 Selvfølgelig skal du have dine penge tilbage hvis du ønsker når fejlen ligger hos dem! Det var noget andet hvis du pludselig ombestemte dig..

    Mvh TT


  • #17   5. okt 2016 Alle kan selvfølgelig fejle, men de burde da havde undersøgt din bestilling allerede første gang, du ringede..

  • #18   6. okt 2016 vi bliver altid mødt af rare og venlige mennesker der er hjælpsomme og gode til at forklare, så kan kun sige vi har fået god service derfra smiley

  • #19   6. okt 2016 Selvfølgelig kan der ske fejl, især ved særbestilinger. Det sker også hos mit arbejde smiley Men hvis en kunde ringer, eller møder op i butikken for at forhører sig om deres bestilling, så bli er der tjekket op på bestillingen som det første!
    Dette burde Duus da også have gjort første gang du ringede - og om ikke andet anden gang! Samtidig er det da normalt at give kunder besked om at en bestilling er blevet forsinket, det kan da ikke være rigtigt at kunden selv skal opsøge butikken - altså jeg tænker da at Duus godt har vidst at Cavallo har været bagud og derfor godt kunne have ringet ud til de kunder som har bestillinger liggende her fra og informerer dem omkring forsinkelsen.

    Selv har jeg en forsinket vare i en anden butik, og de har kontaktet mig 3 gange nu og undskyldt over forsinkelsen samt sagt at jeg selvfølgelig får en ekstra gave med - Se det syntes jeg er fantatisk service!
    Første gang de kontaktede mig, var for lige at gøre mig klar over at det var en forudbestillinger jeg havde lavet - hvilket jeg godt vidste, men at de lige går lidt ekstra og sender en mail om det syntes jeg var fedt smiley Derefter er varen så blevet forsinket fra leverandøren af, og inden jeg overhovedet har nået at tænke "hvorfor er min vare ikke afsendt endnu" har butikken kontaktet mig smiley


  • #20   6. okt 2016 Grafik - sikke en fantastisk service smiley hvilken butik er det smiley

    Mvh TT


  • #21   6. okt 2016 TT: Skriver det i en PM smiley

  • #23   7. okt 2016 Maja: Det har jeg faktisk også oplevet med nogen klokker xD Havde bestilt en masse gummiklokker til foldbrug, og butikken kontakter mig og siger vi har desværre kun x-antal tilbage (To mindre end jeg havde bestilt) og tilbød istedet at give et sæt af et anden gummiklokke, hvor de havde et sæt tilbage samt et par lammeskindsklokker.
    Det syntes jeg nu alligevel var lidt vildt XD At få et par lammeskindsklokker istedet for en billig gummiklokke smiley Og lammeskindene kunne jo bare benyttes til almindelige ridebrug, havde stadig massere af gummiklokker xD


Kommentér på:
Reitesport Duus - Dårlig service

Annonce